Ráno jsem se probudila s příšernou bolestí hlavy . Měla jsem pocit jako kdyby mi měla explodovat . Ale díky Thore , pamatuji jsi všechno . Vstanu a společně s motaním hlavy dojdu do koupelny . Osprchuji se a udělám ze sebe člověka . Podívám se na hodiny . 10:21. No to ještě ujde . Vrátím se tedy do pokoje a přejdu k šatníku .
Vzala jsem jsi černou mikinu , legíny a botasky . Sluneční brýle jsem si nebrala protože venku už je docela zima . Jdu do kuchyně a spolknu prášek . ,, Dobré ráno .'' Pozdravím ostatní v obýváku . Tedy spíš jen Bruce , Tash , Stevea a Thora . ,, V lednici je slepičí polévka , tak si jí kdyžtak dej .'' Kývnu a jdu si ohřát polévku . ,, Moje hlava .'' Slyším naříkat Clinta z jeho pokoje . Připravím Clintovi prášek a sklenici s vodou . Clint vejde do kuchyně a spatří prášek s vodou . Děkovně se na mě podívá a vezme si ho . ,, Dobré ráno .'' Clint se na mě jen podíval a kývnul . ,, Dáš jsi polévku ?'' ,, Kdyby jsi byla tak hodná .'' Usměje se Clint . Přitakám . Nandám nám polévku a sednu si ke stolu . Když dojíme , dám nádobí do myčky a jdu se podívat na našeho pařmena . Vejdu do Tonyho pokoje . ,, Dobré ráno !'' Zařvu na celý pokoj a roztáhnu závěsy .
,, Pane bože !'' ,, Jo jsem tady nemusíš to křičet .'' Tony se na mně zamračí a zavrtá se do peřin . Strhnu z něj peřinu a začnu se smát .
,,Bolí , hlava , bolí .'' Ušklíbnu se a doběhnu pro prášek s vodou . Tony mezitím dojde do kuchyně , dokonce i oblečený . Podám mu prášek s vodou . Tony jsi to ode mně vezme a přičuchne si ke sklenici s vodou .Podívá se na mně výrazem 'myslíš to vážně' a vyleje vodu do dřezu . Nalije si do sklenice džus s vodkou a kopne to do sebe . Já se na něho zamračím a on se na mě usměje jako andílek . Po Tonyho zapíjení prášku jsem projížděla internet . No asi to znáte .
Bylo něco kolem jedné hodiny odpoledne , a tak jsem se rozhodla že s holkami uvaříme oběd . Oznámila jsem to tedy holkám nebo spíš Jarvovi a přemýšlela co uvaříme . ,, Tak jsme tady .'' Vypískne Wanda s nadšením a usměje se . Jarv nám diktoval recept a my vařily . Po hodině bylo jídlo hotové .
ČTEŠ
Protector (ff Avengers , Justin Bieber)
FanfictionNěkdy musíte vraždit aby jste chránili . Někdy musíte nést na rukou krev nevinných lidí . Někdy si o vás ostatní myslí že jste vrah . Někdy si myslí že nemáte city . Někdy nevědí jak se cítím . Ale nikdy nesmím být to co nejsem , nikdy nesmím být t...