,, Tak v 8 u tebe .''
Poté co Tash řekla tyhle slova odešli holky z kuchyně a já šla za Tonym do dílny . ,, Tak co tu máme ?'' Zeptám se a Tony nadskočí . ,, Bože můj ! Chceš mi způsobit infarkt ?!'' Prosím toto je můj otec . Začnu se smát protože kdyby jste viděli ten jeho výraz . ,, Čemu se jako směješ ? Připadám ti snad k smíchu ?'' Řekne na oko uraženě . ,, Nééé ... vůůůbec .'' Řeknu se smíchem a Tony už to taky nevydrží a zasměje se . ,, Kdo všechno na té párty bude ?'' Zeptám se . ,, Noo.. Pár lidí .. Možná dorazí i Fury a Hilová .'' Kývnu na náznak souhlasu a rozhlédnu se po dílně . ,, Pracuješ na novém obleku ?'' ,, Jenom na vylepšení toho starého .'' Aby jste věděli pro Tonyho starý oblek znamená třeba oblek který je starý dva týdny .
,, Jo jasně starého .'' Zasměju se . ,, Tak já tě nechám pracovat , kdyby jsi potřeboval s něčím pomoc řekni Jarvovi on mi řekne .'' Tony kývne a já odejdu z dílny .Přemýšlím že půjdu do tělocvičny a tak se dojdu převléknout .
Vezmu si oranžovou sportovní podprsenku , černé legíny pod kolena a kolem pasu si uvážu šedou mikinu . Nazuji si černé sportovní boty a jdu do kuchyně . Tam jsi vezmu láhev a natočím si do ní (překvapivě) vodu . Vezmu si láhev a mobil a jdu do tělocvičny . Rozcvičím se a udělám pár hvězd a přemetů . Poté půl hoďky boxuji do pytle a nakonec půl hoďky běhám . Poté jdu na střelnici kde trávím hoďku . Ani jednou jsem neminula . Když se podívám na čas a zjistím že je 5 docela jsi oddychnu . Jdu se osprchovat a obléct se do domácího oblečení .
Vezmu si bílou teplákovku a sednu jsi na postel . Pustím si Madagaskar 2 , a né nejsem na to stará .
Film skončí a já se podívám na hodiny . Třičtvrtě na osm . To tu budou holky každou chvílí . Po chvíli do pokoje vtrhnou holky jako velká voda a táhnou s sebou několik šmínek a make-up kufříků . ,, Bože můj kolik toho máte ?!'' Podívám se na ně celkem vystrašeným výrazem . Holky se jenom zašklebí a všechno to položí na postel . ,, Tak kdo jde první ?'' Zeptá se Wanda . Už jsem chtěla říct já ale Tash mi to okamžitě zatrhla . ,, Ani na to nemysli M. [em] .'' ,,Tak půjdu první já .'' Řekne nakonec Wanda . ,, Tak sedej .'' Poručím . Já se vrhnu na vlasy a Tash na make-up . Po chvíli máme hotovo a Wanda jsi vybere šaty . ,, Sluší ti to .'' Řekneme s Nat nastejno a usmějeme se .
ČTEŠ
Protector (ff Avengers , Justin Bieber)
FanfictionNěkdy musíte vraždit aby jste chránili . Někdy musíte nést na rukou krev nevinných lidí . Někdy si o vás ostatní myslí že jste vrah . Někdy si myslí že nemáte city . Někdy nevědí jak se cítím . Ale nikdy nesmím být to co nejsem , nikdy nesmím být t...