V quinjetu se usadím vedle Tonyho a Nat , Clint se ujme pilotování . ,, Pozor , pozor , hovoří k vám kapitán . " Pronese se smíchem Clint . ,, Za 20 minut budeme na místě". Oznámí a vypne mikrofon. Cestou si povídáme a připravujeme se . ,, Přistáváme panstvo ". Řekne Clint a my se usadíme . Přistaneme a vyrážíme směr zasedací místnost. Se Stevem v čele vcházíme do místnosti kde už je Fury .
Pozdravíme , usadíme se na lavice a čekáme co z Furyho vypadne . ,, Takže Avengers , obje..."
,, Piráte kde máte papouška? Teda Hillovou."
,, Slečno Starková buďte tak laskavá a nepřerušujte mě , a kde je Hillová to vás nemusí zajímat ." Podíval se na mě s naprosto kamennou tváří mezitím co se ostatní uchechtli . ,, Takže Avengers " Podíval se na mě ,, objevili jsme další základnu Hydry . Vaším úkolem je jí zlikvidovat a stáhnout na tuto flešku ..." Pozvedl flešku v ruce . ,, Všechny data z jejich počítačů . Předá flešku Stevovi . ,,Nějaké otázky ? " Zvednu ruku . ,, K misi ." Dodá . Dám ruku zase dolu a Fury se na mě jen přísně podívá . ,, Souřadnice vám posílám do quinjetu."Všichni se zvedneme a vycházíme z budovi . Nastoupíme do quinjetu a Clint se jako vždy ujme pilotování . Já mezitím klábosím s Wandou a Nat . ,, Buď opatrná ." Starostlivě ke mně přijde Tony a stiskne mi rameno . ,, Ty taky ." Obejmu ho a jdu si sednout jelikož budeme přistávat . ,, Takže uděláme to takhle ." Steve začne rozdávat úkoly .,, Stark , Wilson mají vrch a bezpečnostní systémy , Pietro se podívá po okolí , Já , Nat , Wanda , Starková , Clint zneškodníme útočníky venku , před vchodem se sejdeme za 10 minut a tam si řekneme jak dál , Jo a Hulku ty nič'' ,,Hodně štěstí .'' Vyběhnu z quinjetu a hned se schovám s Rogersem a holkami za velkou kamennou zeď . ,, Čtyři hydranti u vchodu , osm na pravo , deset na levo a dva na střeše.''Ozve se mi v uchu Pietro. Všichni se na sebe podíváme a já kývnu na Holky s náznakem aby jsme šli . Vyrazím tedy první a začnu se prát s hydrantem vedle mě . Clint výjde hned po mě a sestřelí ty dva na střeše . Postupně se do boje přidají všichni a Stark vyřadí systémy . Deset minut uběhlo a já běžím k hlavnímu vchodu do budovi kde už se ostatní začínají scházet . Když doběhne Pietro s tím že venku nikde , nikdo už není vtrhneme společně dovnitř . Sirény se nerozezní díky Tonymu ale hned nás spatří několik zaměstnanců . Zlikvidujeme je ale bohužel se o nás ostatní dozvědí jelikož kdo by neslyšel výstřely , ten by musel být leda bábi s naslouchátkem a holí , ale pochybuji že by jsi hydra vycvičila hluché bábinky . Jsi to představte .,,Když už o nás vědí , chtělo by to hudbu ." Řekne Tony a šibalsky se na mě usměje . Mě hned dojde co má v plánu ale nechám ho pokračovat . Steve nevypadá že by se mu Tonyho nápad zamlouval a taky to podle toho vypadalo . ,,Starku jsme na misi , ne na party."
,,Staříku neumíš se uvolnit a užít jsi trochu zábavy ." Než stačil Steve něco namítnout Tony už to pustil a místo toho aby zněla po základně siréna , zněly tam AC/DC .
*pusťte si hudbu*
Mezitím se jsem spoustu vojáků přiřítilo a my se dali do práce . Steve byl tak rozhořčený z Tonyho že ani nestihl zadat pokyny . A tak jsme museli vše zvládat za běhu a to do slova .
,, Starková postřeh !'' Ozve se mi v uchu Rogers . Stihnu jen otočit hlavu a pomocí schopností zachytit flešku tři metry ode mě . ,,Jak jsem to asi jako měla chytit ?!'' Zavrčím na něj ale ten radši dělá že neslyší. ,, Myslím že tvůj úkol je ti jasný .'' Ozve se ještě a radši se začne věnovat něčemu jinému . Proběhnu tedy dlouhou chodbou a na konci se mi naskytne pohled na dvoje dveře a schody . ,, Horší jak v Shieldu .'' Zabrblám si pro sebe a vydám se nahoru po schodech . Cestou nahoru se sem tam přiřítí nějaký kámoš s úmyslem zabít mě ale bohužel pro něj jsem rychlejší . Když konečně vyběhnu asi miliontý schod čekají tam na mě dva kámoši a dveře s nápisem 'ŘÍDÍCÍ MÍSTNOST' . Kámoši se na mě okamžitě vrhnou (asi čekali od našeho půl minutového vztahu něco víc ) a boj o život začne stejně rychle jako skončí . Oba se skácí k zemi a já se začnu věnovat onem 'vyvoleným' železným dveřem . Ve snaze vykopnout je se moje ubohé prsty setkají s mohutnými dveřmi a řeknu vám moc veselé setkání to teda není . ,, Ku*va , Do p*dele to je bolest .'' Začnu nadávat a skákat po jedné noze . To by ale přeci nebylo ono kdyby se neozvalo ,, Starková slovník !'' Myslím že ani nemusím říkat kdo tyto slova řekl . (Pro ty kdo Avengers moc nebo vůbec neznají tak to byl Steve (Captain America)) Protočím nad tím oči ale jen tak lehce se nevzdám . ,, Víš že jsou tyhle stupidní dveře těžký jak svině , to i ta svině je proti nim pírko!''houknu nazpátek . ,, Jazyk Starková , jazyk !'' Ozve se už celkem naštvaný Steve . ,, V držce Rogersi , v držce !'' Vrátím mu to . Kdyby byl sopka už by jsme všichni byli svědkem největšího výbuchu za celé tisíciletí . Steve už je radši díkybohu zticha jen si pro sebe něco brblá . Vrhnu se tedy zpět na osudné dveře a tentokrát je pomocí magie opravdu vysadím z pantů . Dveře se s ohlušující ránou zřítí k zemi a na mě vyběhnou tři vojáci s úmyslem mě zabít . Bohužel pro ně , já jsem rychlejší . Prvnímu se omotám kolem krku a zlomím mu vaz ale mezitím přiběhnou další čtyři . Vezmu tedy jeho zbraň a pět jich střelím přímo do srdce . Bohužel poslední to vykryje a já ho fláknu zbraní po hlavně . Než se nadál zřítil se mrtvý k zemi . Přejdu k prvnímu z osmi počítačů , vytáhnu flešku a zasunu jí do počítače . Začnu stahovat důležitá data a po stáhnutí to takhle udělám u všech . Když mám vše stáhlé , zníčím počítače pro případ že by někdo přežil a běžím pomoc ostatním .
,, Potřebuje někdo pomoc ?'' Zeptám se a čím víc se blížím , tím zřetelněji slyším výstřely a boj . ,, Docela bych jí potřebovala .'' Ozve se zoufalá Wanda . ,, Už letím , kde jsi ? '' V druhém patře na 3. chodbě vlevo .'' Podle Wandiných instrukcí jsem opravdu dorazila až k samotné Wandě . Chudák Wanda vypadala dost vyčerpaně a bojovala asi s pěti vojáky .
,, Okamžitě všichni do quinjetu , stahujeme se , za 10 minut to tu zvlétne do povětří .'' Ozve se Tonyho hlas a já vezmu Wandu za ruku a společně se probojujeme až ke schodům a běžíme co nejrychleji k východu . Jak jinak , to by bylo aby se něco nepodělalo . Naše jediná cesta ven jsou dveře před námi , které se právě před malým okamžikem zabouchly . Asi jsi říkáte v čem je problém . Tak já vám to teda povím . Průšvih je v tom že ty dveře nejsou obyčejné dveře . Někdo kdo přežil se dostal do řídící místnosti a dal ty dveře pod proud . Kdyby jsme ty dveře chtěli otevřít usmažili by jsme se . ,, Jsme v pasti .'' Řekne Wanda .
,, Nejsme . Jarvisi vypni proud !'' Křiknu na svoje hodinky zabudované v mém obleku .
,, Slečno proud půjde vypnout jen na pár sekund .'' V hlavě už jsem měla vymyšlený plán . ,, Slečno ?'' ,, Můžeš Jarve .'' Jarvis vypl proud a dveře se otevřeli . Ale začali se zase zavírat . Rychle jsem prostrčila Wandu ale sama už jsem nemohla . ,,Morgan co to děláš !?'' Vykřikne Wanda . Škvíra ve dveřích se postupně zmenšovala až úplně zmizela . Spojení nefungovalo . Chtěla jsem prozkoumat základnu abych našla něco pomocí čeho se dostanu ven , ale voják který měl namířeno ke mně moje plány zhatil . Začal tedy boj z dálky který přešel na boj z blízka . Chtěla jsem se mu obmotat kolem krku a zlomit mu vaz . On to ale nejspíš čekal a flákl zádama o zem . To jsem já nečekala a dala jsem si pěknou šlupku do hlavy . Začalo se mi hůř vidět a všchno bylo bylo rozmazané , vojáka jsem tedy střelila , což on nečekal a mrtvý se svalil na zem . Začala mi téct krev z hlavy , a nebo jsem si jí až teď všimla . Cítila jsem jak pomalu slábnu a upadám do bezvědomí . Hlava mi spadla na zem a já tam bezmocně ležela . Začali se mi zavírat oči . Slyšela jsem kroky . Byli stále hlasitější z posledních sil jsem se snažila otevřít oči ale oslepilo mě světlo . Cítila jsem jak na mě někdo šahl a poté jsem upadla do sladkého bezvědomí .Omlouvám se že jsem vydala kapitolu až teď , to víte hodně práce doma
na gauči . 😂Jinak vím jsem svině ukončit to zrovna v tomhle okamžiku .
Kdo myslíte že byla ta osoba ?1394 slov
Papá 🤪
ČTEŠ
Protector (ff Avengers , Justin Bieber)
FanfictionNěkdy musíte vraždit aby jste chránili . Někdy musíte nést na rukou krev nevinných lidí . Někdy si o vás ostatní myslí že jste vrah . Někdy si myslí že nemáte city . Někdy nevědí jak se cítím . Ale nikdy nesmím být to co nejsem , nikdy nesmím být t...