,, Už by jsme měli jít ." Řeknu a vyrazíme směr obývák .
,, Takže lidi tohle je Justin , Justine tohle jsou Avengers a Peterův kamarád ze školy , Ned ." Řeknu když si sedáme na gauč . Všichni se s nim pozdraví i když Peter trochu nevrle a začnou otázky .
,, Takže kdy a kde jste se poznali ?" Zeptá se Clint . No do prdele . Hodím na Nat rychlý pohled a podívám se na Justina .
,, No ... tak to už bude dlouho.." Vymáčknu ze sebe a dám si nohu přes nohu .
,, Já a Morgan jsme se potkaly asi před 3 rokama ." Řekne Justin a pokračuje .
,, Bylo to na jedné pláži v létě . Byl jsem tam tenkrát sám protože se semnou rozešla moje první dětská láska ." Zasměje se .
,, Myslel jsem si že tohle bude můj konec , když se objevila ona ." Řekne a podívá se na mě .
,, O kousek dál seděla brunetka , která na mě koukala , Ne opravdu , civěla na mě div jí slina neukápla ." Řekne a všichni se začnou smát a koukat na mě .
,, Fakt vtipný ." Zabručím na Justina .
,, Já vím , no abych to dokončil , jelikož mi to opravdu vadilo tak jsem za ní šel abych jí ře.."
,, Nekecej , já moc dobře vím že si tam šel protože se ti to líbilo ty egoisto ." Přeruším ho a bouchnu ho do ramene .
,, No dobrá no , tak prostě šel jsem za ní protože byla fakt hezká , no a pak už to asi znáte ." Řekne a udělá perverzní výraz .
,, Ty čuně ! To není pravda ! Pak jsme se seznámili a povídali si !" Začnu se hájit mezitím co se ostatní smějou .
,, No Jo , tak Jo ." Přizná .,, Tak Jo , teď se ptám já !" Přihlásí se Pietro .
Zasměju se a přikývnu .
,, Tákžee , Justine běháš ?" Zašklebí se Pietro .
,, Jo , jasně ." Přikývne Justin .
,, Okej , zítra ráno si zaběháme ." Řekne Pietro.
,, No jasně , ale varuju tě na nikoho nečekám ." Řekne Justin . No neboj se zítra uvidíš .
,, No takže jestli to dobře chápu tak mezi vámi něco bylo - je ?" Zeptá se Nat jako kdyby to nevěděla .
,, Asi jsme spolu chodili ." Řeknu nervózně .
,, Asi ?" Zeptá se Amerika .
,, No , to je trochu složitější ." Řekne Justin aby to ukončil . Podívám se na něho a čekám na další otázky .
,, JAKÁ JE MORGAN V POSTELI ?" Zeptá se Peter a všichni okamžitě ztichnou . Všechny pohledy se stočí na nás . Nat se na mě podívá .
,, Co ti sakra je ?!" Zeptám se ho a snažím se nerozbrečet .
,, To mi řekni ty ?! Od té doby co jsi ho potkala se chováš jak děvka !!" Vykřikne Peter . Tak tohle bolelo . Začnou mně štípat slzy v očích .
,, Já ... promiňte.." Řeknu a odběhnu do pokoje .
,, M ! Počkej !" Zakřičí Justin ale já už ho neslyším .Z pohledu Justina :
,, M ! Počkej !" Zakřičím na ni ale ona běží dál .
,, Bože ..." Vzdychne ten kluk a protočí oči .
,, Nevím co je mezi tebou a M a nechci se do toho plést ale ať už ti udělala cokoliv tohle od tebe bylo kurva hnusný a ona si to nezaslouží !" Zakřičím na toho kreténa .
,, Co tobě po ní je !" Prskne na mě .
Vstal jsem a došel až k němu . Už jsem natahoval ruku abych mu jednu vrazil ale Nat mě zastavila .
,, Běž radši za ní ." Řekne s klidem . Má pravdu . Ten idiot mi za to nestojí . Vezmu do ruky skleničku a hodím jí na zem .
,, Kurva !" Vykřiknu . Ta čarodějka , myslím že se jmenuje Wanda , posbírá tou její magií střepy a tak se rozejdu za M .Z pohledu Morgan :
Někdo zaklepe na dveře .
,, Běžte pryč !" Křiknu .
Dveře se otevřou a vejde Justin .
,, Morgan , jsi v pořádku ?" Zeptá se Justin .
,, Mhmhmm.." Vydám ze sebe a utřu si slzy.
Justin si opatrně lehne ke mně do postele a obejme mně . Tohle mi chybělo .Ležíme spolu na posteli , když někdo zaklepe .
,, Dále ." Řekne Justin dřív než něco řeknu .
,, Ahojky , chtěla jsem se zeptat jestli by jste s námi nechtěli k bazénu ." Řekne Nat a dodá .
,, Myslím že ostatní by byli rádi ." Usměje se .
,, Jasně přijdeme ." Řekne Justin a Nat odejde .
,, Ty zrádce ." Řeknu a vypláznu jazyk .
,, Cože ?" Řekne a pozvedne obočí .
,, Že jsi zrádce ." Řeknu a zasměju se . Justin se zamračí a začne mě lechtat .
,, Do...brá ...pro-promiň ." Snažím se říct .
,, Promiň asi jsem ti špatně rozuměl ." Řekne a zašklebí se . Zmetek .
,, Jjj..,já se ... ommmlouv-ám ." Vysoukám ze sebe .
,, Dobrá pustím tě , ale jenom proto , že už musíme jít ." Pustil mě a šel si pro plavky .
,, Převlíkni se klidně támhle ." Řeknu a ukážu na koupelnu .
,, Justine ? Až budeš hotový tak můžeš jít k bazénu , jestli si nepamatuješ kde to je tak se zeptej Jarvise ." Křiknu na něho přes dveře a jdu do šatny . Jelikož nemůžu najít žádné plavky vezmu si jedny starší bikiny .
ČTEŠ
Protector (ff Avengers , Justin Bieber)
FanfictionNěkdy musíte vraždit aby jste chránili . Někdy musíte nést na rukou krev nevinných lidí . Někdy si o vás ostatní myslí že jste vrah . Někdy si myslí že nemáte city . Někdy nevědí jak se cítím . Ale nikdy nesmím být to co nejsem , nikdy nesmím být t...