12. Kamarádská schůzka

45 3 0
                                    

,, Jsme tu ." Řekne Justin , vystoupí a otevře mi dveře .
,, Děkuji ." Usměju se když mi podává ruku .

Vejdeme do opravdu nádherné restaurace .
Když nás obsluha usadí na naše místo , nedokážu uvěřit svým očím .

Když nás obsluha usadí na naše místo , nedokážu uvěřit svým očím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Woow ." Pronesu stále v úžasu .
,, Doufal jsem že se ti tu bude líbit ." Řekne a s pobavením mě sleduje .

Poté , co jsme dojedli to nejúžasnější jídlo v mém životě , jsme si jen tak povídali a užívali si té nádherné atmosféry .
,, Budete si vy nebo vaše přítelkyně ještě něco přát ?" Zeptá se nás číšník , ovšem když si všimne našich zaražených pohledů mluví dál .
,, Já , omlouvám se jestli ... ale vy prostě ... vy dva vypadáte jako pár ." Omluví se celý červený číšník .
,, Nic se neděje , zaplatím ." Řekne Justin jelikož já jsem ještě stále zaražená z číšníkových  slov .
Číšník kývne a odejde pro účet .
,, Jsi v pohodě ?" Podívá se na mě a chytne mě za ruku , ale hned jí přesune .
,, Já ? Já ... jasně já jen že on ... on ..."
,, Neboj je to jen kamarádská schůzka ." Řekne s trochou bolesti v očích ale i přesto to zamaskuje úsměvem . Usměju se na něho taky .
,, Jo a Justine já to zaplatím ." Řeknu když přijde číšník s účtem .
,, Ani náhodou , já jsem tě pozval ." Řekne a než stihnu jakkoliv zareagovat podá peníze číšníkovi .

,, Tak zítra ." Řekne Justin když mě vysadí doma .
,, Zítra ." Kývnu a usměju se .
Vejdu dovnitř a zuju se . Jdu do svého pokoje když najednou něco uslyším . Jdu tedy blíž ke dveřím ze kterých zvuk vychází . Přiložím na ně ucho .
Ned : ,, O čem to s tebou dnes Flash mluvil ?"
Peter : ,, Ale , jen jsme se o něco vsadili ."
Ned : ,, Jsem jedno velké ucho ."
Peter : ,, No dobře , ale nesmíš to nikomu říct , vsadili jsme se o to kdo dřív sbalí MJ ."
Ned : ,, Jako tu MJ?"
Peter : ,, Jo ."
Ned : ,, Vždyť si říkal že jí miluješ ."
Peter : ,, Možná Jo , ale chci konečně ukázat Flashovi že jsem lepší než on ."
Ned :No jak chceš ale ....

,, Ale ale koho pak tu tady máme ." Začne se smát Nat .
,, Bože můj ! Víš jak jsem se lekla !" Přiložím si dlaň na hruď .
Vezmu Nat do pokoje a tam jí řeknu všechno od dnešní schůzky s Justinem až po zajímavý rozhovor za dveřmi . Poté si povídáme .
,, Bože můj už je půl 2 ráno ." Zděšeně se podívám na hodinky .
,, Jejda tak to jsme se trochu zapovídaly ." Zasměje se Nat a zvedne se k odchodu .
,, Jo a Nat jak jsem ti říkala , mohl by tu teda být do neděle ?" Zeptám se .
,, Jasně , že jo ." Řekne Nat s radostí jelikož tu bude i někdo jiný než Avengers a Ned . Obejmu jí a popřejeme si dobrou noc . Lehnu si do postele a zachvíli jsem tuhá .

,, Dobré ráno slečno ." Probudí mě Jarvis
,, Dobré ráno ." Odpovím a podívám se na telefon ,

Justin

Protector (ff Avengers , Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat