bölüm-15 ~astoria greengrass~

154 11 5
                                    

*Helööööğğ ben geldiiiimmmm beni o mükkemmel yorumlarınızla beni motive ettiniz ve o kadar proje ödevinim varken size bölüm atıyorum ayol kıymetimi bilin. Herneyse bölüme geçelim bacumsular evettttt*

(Marry'nin ağzından)
Pansy ile baya baya konuştuk ve en sonunda aklıma bugün hogwarts'ın son günü olduğunu hatırladım. Eşyalarımı topladım ama hala harry ile konuşmamıştım hemen büyük salona indim ve harry masanın üstünde oturmuş ateşi seyrediyordu.

Hemen yanına gittim çok düşünüyordu herşeyi ya Mal mi benim bu ikizim ya hayırsız çok fazla düşünüyor.

yanina oturdum ve kafamı omzuna koydum.

-" harry" dedim sakince.

-" efendim " dedi sesi çok kırgın çıkıyordu. Ve ailemizi özlediği belliydi. Sonuçta o seçilmiş çocuk.

-" sen nerede kalacaksın çünkü benim gidecek bir yerim yok" dedim hala gidecek bir yerim yoktu o salak yetimhaneye gitmek istemiyordum.

-" vernon eniştemlere gidiyorum ve sende oraya geliyorsun cağnım ikizim"

-" teşekkür ederim harry" dedim

-" ne icin kardeşim" dedi

-" yanimda olduğun için ve hayırsız bir ikiz olduğun için" dedim. Ve güldük ve sarıldım ona.

Ya valla benim ikizim iyi birisi yaaa neyse koşa koşa kızlar yatakhanesine girdim ve valizimi bir kenara attım ve uyudum maşallah hayvan gibi de uyurum.

Kafamda bir ıslaklıkla uyandım ve kafamı kaldırdığımda sırıtan pansy'i görünce bağırdım.

-" merlin! pansy şimdi sıçtım ağzına gel buraya" dedim ve onu kovalamaya başladım. Salak ya bu kız

-" Marry yeter ya laneti çakıcam şimdi napiyim uyanmadın uyanmadın" dedi vallaha birşey diyemeyeceğim çünküuykum çok ağırdı.

-" tamam kabul haklisin dua et seni çok seviyorum" dedi ve tatlı bir şekilde gülümsedim.

Oda yumuşadı ve yanıma geldi

-" ayyy bende seni çok seviyorum" dedi ve onu hemen gıdıklamaya basladim ve zaferrrr beniiimmm ben kazandım maksat p*clik olsun ayol( ufak bir not: yazar haykırıyor aksvoege)

Ve tabiki bizim sesimizle odadaki diğer 2 kızda uyandı hani geçen kavga ettiğin heh onlar işte salak kızlar.

Bize baktılar bi iki  dakika ondan sonra onlara " NE bakıyorsunuz ayı mi oynuyor bakışı attım" ve akillardaki tek  ben öyle bakabiliyormuydum EVET öyle bakabiliyorum.

Herneyse eşyalarımızı toparladık ve şimdi trene yetişmem lazımdı ve pansy ve ben tabana kuvvet dedik ve koşa koşa kompartıman arıyorduk vee kimi gördük bilin


Benim hayırsız ikizim ve saz arkadaşları ( veeeğğg geneğğ ters köşe ay malfoyu da bir göremedik ayol) normalde hepsini çok ama çok çok severim özellikle herm'ı ama beni dişliyorlar bende pansy ile vakit geçiriyorum artık hıh

Herneyse ben en sonunda yanlarına ilsatigimda konuştum.

-" lannn hayırsız ikizzzzz" dedim ve ona doğru koştum.

-" iyidir benim mal kardeşim  sen nasılsın " dedi yemin ediyorum bu çocuk böyle giderse yakında oto sanayi ye veririm ben bunu

Tek dileğim harry keko olma lütfen...
(Ufak bir bilgi daha: yazar yakında koltuktan düşecek gülmekten)

-" bana bak hayırsız seçilmiş falan dinlemem seni şurada öldürürüm çocuk ama seviyom seni yapacak birşey yok biliyon mu" dedim ve hepsi güldü.

Marry Potter Ve Draco Malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin