EVET arkadislar geldim şu sıralar fazla aktif olmayı seviyorum bakalım nolcak bu arada bölüm atmamı istediniz atıyorum ama okunmuyor acaba bundan sonra vote mi versem herneyse hadi kitaba geçelim sizi seviyorum iyi okumalar
...
_________________________________________
(Marry'nin ağzından)
Malfoy'a söylediğim şey çok mu ağır oldu derken sonunda hagrid'in kulübesinin önüne gelmiştim bile hemen "canım" ikizimin yanına geçtim.
Ve hagrid gitmemiz gereken yere götürdü bizi. Ve elimizde üstünde "canavarlar hakkında canavar kitap " yazan bir kitap ne kadar güzel ama ismi değil mi.
Ne diyorum ben ya.
Herneyse pansy, malfoy, zabini crabbe ve goyle gelmişti.Hagrid: "kitaptan sayfa 49'u açın" dedi ve malfoy onun arkasından hemen konuştu.
-" Bunu tam olarak nasıl yapacağız" dedi sesinde alay vardı bu çocuk asla değişmeyecek.
-" sırtını okşayarak tabiki" dedi hagrid.
Herkes canavar kitabının sırtını okşarken neville hızlı davrandı ve yere yapıştı resmen hemen neville'ın yanına gittim.
-" neville kalk" dedim onun kolundan kaldırmaya çalışırken.
-" iyiyim, iyiyim gayet iyiyim" dedi ve bende güldüm arkadan bir ses kim bilin.
-" Bu kadar korkak olma longbottom" dedi ses bu tabiki malfoy. Şaşırmadım.
-" senden bu kadar kaba olma malfoy" dedim sesimde birazcık kızgınlık vardı etrafımdaki kişilere zorbalık yapılmasından asla hoşlanmıyorum çünkü zorbalığın ne demek olduğunu biliyorum.
Ama malfoy beni dinlemeden gitti.
Hermione'lerin yanına gittim hemen.
-" bence çok komikler" dedi ben tam cevap verecekken araya kim girdi bilin bakalım.
-" evet korkunç komikler, çok hazır cevapsın buranın iyice suyu çıktı dumbledore bu aptalı öğretmen yaptığını babam öğrenince görürsünüz. " dedi bu çocuk neden sürekli babasına güveniyor tam ben cevap verecekken harry atladı.
Işte beeğğ benim ikizim.
-" kes sesini malfoy" dedi hayri ikizim.
-" uhuuu" dedi malfoy ve çantasını crabbe'e uzattı hatta uzatmadı fırlattı aq ve harry'e doğru adım atmaya başladı.
(Yazar: o sahneyi hatırlayın ağagağağ
Drarry ship damarım horon tepiyor)-" ruh emici, ruh emici" diye bağırdı draco ama ben bunların olacağını bildiğim için piç smile atıyordum.
Bu sefer ben yürüdüm ve harry'nin yanına geçtim
-" çocuk mu var senin karşında malfoy" dedim tabi herkes sustu bunun olacağını bilmiyorlardı.
-" teknik olarak evet potter" dedi malfoy bakın şimdi nasıl yere gomucem onu ehehehhe.
-" Ne zamandır beynini kullanıyorsun malfoy söylee ona gore hareket edelim"
Pansy arkadan yapma marry dermiş gibi baktığı için konuyu kapatmak istedim belli ki kalbini kırıyordum.
Ama karşısında marry lily potter var böyle yapacagimi tahmin etmesi gerekirdi.-" tamam malfoy yerine geç" dedim ve arkamı döndüm.
-" SIZDE DAĞILIN AYI OYNAMIYOR BURDA" dedim ve herkes dağıldı. Bende pansy'nin yanına kayaya oturdum.
Ve hagrid şahgaga'ya ilk kim binmek ister diye sorduğunda hemen kayadan atladım ve bir adım one çıkacakken birisi kolumu tuttu kim aq bu ben kaç yıldır şu hayvana binmek istiyorum biliyormusunuz siz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marry Potter Ve Draco Malfoy
Bilim KurguBir potter, yıllardır ortada olmayan bir potter yıllar sonra ortaya çıkıp ölüm yiyen olsa neler olurdu. Neler değişirdi Evet çok şey değişirdi değilmi işte bu kız bir çok şeyi değiştirdi. Iyi okumalar... ...