başka?

66 9 0
                                    

M: "İstediğim bilgileri buldunuz mu?"

H: "Tabii, kolaydı"

M: "Nerde yaşadığına dair bir şeyler peki?"

H: "İzbe bir yer gitmeye gerek yok onu sana getirebiliriz"

Arkada başından beri sessizce konuşulanları dinleyen kadın kafasını hafifçe kaldırdı ve oturduğu sandalyeye iyice yayıldıktan bir süre sonra sessizliğini bozdu, kısık bir sesle

W: "Fakat sandığın kadar basit değil. Bunu için biraz daha fazla ödemeye ihtiyacımız var"

M: "Merak etme bu işte en iyiler sizsiniz. Bu iş bittikten sonra %25 fazla ödeme yapacağım"

Hafifçe sırıttı ikili, onlar için kolay bir paraydı sonuçta.

H: "İyi günler bayan byul yi en kısa zamanda size ulaşacağız"

Sırt çantalarını alıp oradan uzaklaştılar. Uzun zamandır bu işi yapıyorlardı. Bir nevi kelle avcısı denilebilir tabii. Kısa sürede bu alanda ikisi de uzman olmuşlardı bunun en önemli nedeni tabii ki birlikte olmalarıydı. Gözleri kendisinden çok az kısa olan kadına kitlendi. "O" en iyi arkadaşı, ailesi, annesi ve hayatının aşkıydı. Kısaca her şeyiydi. Kadın onun bakışlarını fark etmiş olacak ki kafasını ona doğru çevirip gülümsemeye başladı

W: "Ne oldu, âşık mı oldun?"

H: "Ne yazık ki! Her saniye sana tekrardan âşık olmamak için kendimi zor tutuyorum"

W : "Kendini tutmana gerek yok Ahn Hye-jin. Bana bakışların hoşuma gidiyor"

O anda sevgilisini belinden tutup kendisine döndürdü ve omzuna kafasını gömdü kısa bir süre öyle kaldıktan sonra kulağına doğru fısıldadı "peki başka nelerden hoşlandığımı bilmek ister misin?"

H: "Bu konuyu evde uzun uzun konuşmaya ne dersin?"

W: "hm ilgi çekici bir teklif"

Ellerini Ahn Hye-jin in belinden çekti ve ellerini sıkıca tuttu "acele edelim" diyerek çekiştirmeye başladı. Canı bir şeyler istediğinde hep böyle yapardı aç bir çocuk gibi onu alana kadar rahatsız ederdi. Onun bu halini aşırı tatlı buluyordu. İkisi de yaptıkları işe göre tamamıyla farklı karakterdeydiler. Onları iş dışında görenler bu duruma karşı şok olabilirlerdi. Onlar iş ve özel hayatlarını tamamıyla birbirinden ayırmışlardı.

Biraz vize arasından sonra dönüşümü whesaa ile yapmak istedim.

moon and sunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin