7

4.4K 301 482
                                    

hyunjin'den-

-

Yanımda uyuyan minik bedene bakarken içim içime sığmıyordu. Gerçek olamayacak kadar güzeldi.

Ellerimi karnına koyup huylandığı yerlerden gıdıklamaya başladım. İlk önce ne olduğunu anlamadı ama sonra kahkahalar atmaya başladı. Onun gülüşüyle bende gülmeye başladım.

10 dakika belki de daha fazla böyle eğlendikten sonra.

Aşağı inen felix'in peşinden indim. Minicik elleriyle krep yaptığını görüp arkadan sarıldım.

"Ya hyunjin bir dur yakacağım aç kalacağız."

"Yoo ben seni yerim"

Son zamanlarda çok huzurluyum. Sevgilimin yüzüne bakınca bile vücudum serotonin (mutluluk hormonu) salgılıyordu.

-

"Aaa uçak geliyor minik lixiemize"

"Ya hyunjin ben bebek miyim bir dur kendim yerim"

"Evet bebeksin baksana miniciksin"

dayanamayıp yanağına bir öpücük kondurdum ama o kızmışa benziyordu. Kollarını birbirine sarıp kafasını başka yere çevirdi. Of çok tatlı. Yine dayanamadım ve gidip yanaklarını ısırdım. İtmeye çalışsa da bir süre sonra o da boynumda dilini gezdirmeye başladı. Shit ordan acayip huylanıyorum. O bunu fark etmeden önce kafasını kaldırıp dudaklarını öpmeye başladım. Az önce yediği çikolatanın tadı ağzıma geliyor.

Yetişmemiz gereken bir lunapark olduğu için mecburen ayrıldım ama onu korku tünelinde yine kıstırmayı planlıyorum.

Tanrım çocuğa doyamıyorum.

-

Gülümseyerek kaldırımda çizgilere basmadan yürümeye çalışan bedeni büyümüş ama ruhu hâlâ çocuk ve masum olan çocuğu izliyordum. Sonra bende ona katıldım.

"Tanrım felix çok yavaş yürüyorsun senin yüzünden yanacağım acele et biraz"

"Bacaklarım kısa diye ezin beni zaten"

zıplayıp kollarımı minicik bedenine sardım.

Sonra yanına geçtim ve ellerimi ellerine sarıp kabanımın içine koydum.

Gülümseyerek yürürken parka geldiğimizi anlamıştım.

Felix'e baktığımda gözlerinin içinin parladığını gördüğüme yemin edebilirim. Onu izlemeye dalmışken birden elimi çekiştirmeye başladı ve hızlıca biletlerin oraya geldik.

"Neye binmek istersin bebeğim?"

"Hepsine."

gülerek fazladan bilet aldım. Bir şeye iki kere binmek isteyebilirdi.

Ona ilk neyi istediğini sorunca çekinerek dönme dolabı gösterdi. Onunla bir ara benden asla çekinmemesi konusunu konuşmam gerek sanırım.

O aşağılara büyülenmişlikle bakarken ben onu izliyorum. Sanırım fena aşık oldum.

"İlk defa geldin lixie"

"Evet, aslında geldim ama böyle değildi ve baya küçüktüm."

"Ne zaman istersen gelebiliriz."

allegation | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin