Yoongi boş sokakta kaçıncı olduğunu bilmediği sigarasını söndürüp yenisini yakarken iç çekti.
Alışmış olmam gerek diye düşündü.
-Onun yalnız günleri daha ilkokulda başlamıştı.
Nedenini bilmediği bir şekilde onu oyunlarına dahil etmezler o gelince giderlerdi. Evde ise annesi ile babası hergün tartışırdı.
Babası sürekli içer ve eve sarhoş gelip ortalığı birbirine katardı, bir süre sonra da biricik karısını sevdiği için oğlunu döver sinir ve stresini azaltırdı. Annesi ilk başta karşı çıksa da küçük yoongi annesinin zarar göreceğini düşünüp minicik kalbiyle annesini korumak istemişti.
Yoongi çoğu gün dayak yememek için erkenden, babası gelmeden, yatardı. Ama bazı günler uyumasına rağmen gelen babasıyla, onun uyuyor oluşunu önemsemediğini fark etti. Yatarken çoğu zaman dikkatle kapının gıcırtısı ile yiyeceği dayağı beklerken uyuya kalıyordu.
Derken o 9 yaşındayken annesi ile babası ayrılmıştı. Babası onları sürekli rahatsız etmiş istediği karşılığı alamayınca da tehditle onları geri getireceğini düşünmüştü. Lâkin yoonginin annesi geri adım atmak yerine başka biriyle evleneceğini söyleyince babası intihar etmişti.
Onun için pek yıkıcı olmamıştı. Yokluğunun varlığından daha iyi olduğunu düşünüyordu.
Annesi de umursamamış aksine birkaç ay sonra başka biriyle evlenmişti.
Yoongi adının felix olduğunu öğrendiği üvey kardeşi ile arkadaş olabileceğini düşünmüş fakat beklediği tepkiyi alamamıştı. Küçük çocuk birden ağlamaya başlamış, annesinin yoongiyi azarlamasına yol açmıştı.
Zamanla annesi ile felix yakınlaşmış tam bir "anne - oğul" olmuştu.
Yoongi'ye ise sık sık babasına benzediğini söyler, bir köşede sıçan gibi öleceğini vurgulardı.
Yoongi ortaokula geçtiğinde de yalnızdı. Diğer çocuklar ona sürekli "ucube, ezik" ve benzeri şeyler söyleyip dalga geçiyordu. Yoongi umursamadan yoluna devam ediyordu fakat bir gün küçük çocuğun önünü kesmiş, onu dövmüşlerdi. Eve gittiğinde annesinin umrunda olmaması ise yoonginin uykusuzluğunun başlangıcı olmuştu.
Liseye geçtiğinde kendine bir arkadaş bulmuştu. Her ne kadar gerçekliğine inanamasa da onu sürekli en yakın arkadaşların yaptığı şeyleri yapmaya zorlardı. Çünkü onun arkadaşı olduğunu inanmaya zorluyordu kendini. Ertesi yıl yoongi birisiyle sevgili olmuş, her şeyin iyiye gittiğine inanmaya başlamıştı.
Her zamanki gibi sevgilisinin evine giderken aldığı kurabiyelerden ağzına bir tane atmış mırıldanarak ilerliyordu. Kapıya varınca kilitli olduğunu görüp şaşırdı. Sevgilisinin ona verdiği anahtarı sokup kilidi açtı fakat içeri girince inleme sesleri olduğunu fark etti. Korktuğu şey olmaması için tanrıya yalvarırken inleme seslerinin geldiği yöne ilerlemiş , yavaşça banyonun kapısını açmıştı. Içerde gördüğü kişilerle bir süre transa geçmiş gibi izlemişti onlarsa bunu fark etmeden arsızca devam ediyordu. Yoongi gözlerinden akan yaşlarla elindekileri bir kenara atıp aceleyle apartmandan çıkmıştı. İlk arkadaşı ve ilk sevdiği kişi beraber olmuştu..
Sonrasında ise haftalarca kendine yetersiz olduğunu söyleyip, herkese bir bela olduğunu düşünürken ağlayarak uyuya kalıyordu. Uyuduğu zaman da ancak birkaç saat uyuyabiliyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
allegation | hyunlix
FanfictionHwang Hyunjin bir gün okulun magazin sayfasında gezinirken Lee Felix'e rastlar. - hyunlix dışında her şey var sanırım.. yan çiftler minsung, yeonbin, taegi.