Yoongi, telefonundan yükselen sesle doğruldu. Saat 16.48 olmasına rağmen tek yediği elmaydı. Telefonunu aldığında gözlerini acıtan ekran yüzünden birkaç küfür savurup ekran parlaklığını düşürdü.
Taehyung
Ne kadar baş belası birisin
Acıdığım için hastaneye götürdüm içtiğin iğrenç şeyi bırakman için doktor bile getirdim
Beni bıktırdın
Aileni çağır
Eğer onlar da senden bıktıysa
Kendi başına hallet
Zamanımı lanet bir keşe ayıracak değilim.Dişlerini sıkıyordu fakat bunu çenesi zonklamaya başladığında fark edebildi. Başına giren ağrıyla migreninin tuttuğunu anlayıp sinirden deliye dönmemek için kendini tuttu. Migreni tutmasa birkaç kadeh bir şey içebilirdi ama migreni olduğu zaman alkol aldığında ağrı katlanarak artıyor ve sonunda soluğu hastanede alıyordu. Sendeleyerek ayağa kalktı.
Aç olmasa da bir şeyler yemesi gerektiğini biliyordu. Mutfakta fırını izleyen felixi görünce irkildi.
"Napıyorsun yongbok"
"Yeni bir tarif denedim pişmesini bekliyorum"
Her zamankinin aksine biraz durgun gözüküyordu, gülüyordu ama gülüşü gerçek değildi. Dolaptan hazır sandwichini alıp yerine oturdu.
"Bir şey mi oldu durgun gözüküyorsun"
"Hyunjin ile ayrıldık"
"Neden?"
"Öyle gerekti"
demek annesi yoongi söylemeden önce öğrenmişti. Bu onunda işine gelirdi. Şeytan olarak anılmak istemezdi. Ama felix her türlü bu durumla karşı karşıya kalacaktı asıl sorun bununla tek başına başa çıkmak istemesiydi.
Yoongi omzunu silkip sandwichini yemeye başladı. Psikolog veya o tür bir şey değildi ve zaten umrunda da değildi.
'zamanımı lanet bir keşe ayıracak değilim'
Yoongi gülümseyerek sandwichini yerken başına tekrar tekrar ağrı girmeye başlamıştı.
'beni bıktırdın'
'ne kadar baş belası birisin'
mesajları hatırladıkça siniri ve baş ağrısı katlanarak artmaya devam ediyordu. Onu ancak o küçümseyebilirdi. Kim olduğunu bile bilmediği leş bir herif değil. Onun güzel yüzünü morluklar ve kanlar içinde düşünüp rahatlamaya çalıştı bir süre.
"Başın mı ağrıyor"
Yoongi'nin başını sallamasıyla felix doğrulup şakalarına masaj yapmaya başladı tabiki sihirli bir şekilde ağrı bir anda yok olmayacaktı sadece az da olsa rahatlatmaktı amacı.
-
Taehyung eve gittiğinde hiç beklemediği bir görüntüyle karşılaştı.
Kardeşi şarkı mırıldanarak boşluğu izliyordu. Yorgun olduğu için çok düşünmedi ve uyumaya gitti.
-
22.00Felix dudaklarını yerken hyunjini merak etti ve telefonunu çıkarıp fake hesabından sevgilisinin profiline girdi.
13.883 beğenme
hwanghyunjin say please~
1 hafta önceydi.
'Hyunjin çok şanslı keşke bende senden kurtulabilsem.'
'Hey sana diyorum'
Felix kendinden nefret eden parçasını susturamıyordu ama umrunda değildi zaten. Ağzına metalimsi tat gelince dudaklarını yemeyi bıraktı ve nefes verip kendini uykunun kollarına bıraktı.
-
Hyunjin dönünce dünyamız 🌞🎉💜🌈🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
allegation | hyunlix
FanfictionHwang Hyunjin bir gün okulun magazin sayfasında gezinirken Lee Felix'e rastlar. - hyunlix dışında her şey var sanırım.. yan çiftler minsung, yeonbin, taegi.