14

2.1K 182 118
                                    

"Bir erkekle ilişkide olduğunu öğrendim. Bebeğim sakın seni yargıladığımı düşünme. Ama sen homoseksüel bile değilsin. Sadece heyecan aradığını düşünüyorum. Fakat bu heyecanın bizim ailemize zarar verebilir. Dahası insanlar bize ne gözle bakar hiç düşündün mü? Babanı da düşün. Bu heyecanın için hayatımız etkilenebilir. Yoksa genç bir birey oldun senin tercihlerine karışmak gibi bir şey yapmam. Fakat bu ilişkiyi bitirmen gerek. Hiç kimse duymadan. Eğer bitirmek istemezsen okulunun taksitlerini ödemeyeceğiz. Seni tehdit etmiyoruz lixie. Bu sadece eğer olurda saçma bir şekilde ailen yerine o çocuğu seçmek istersen hayallerine veda edeceğin anlamına geliyor. Hayallerine veda etmek istemezsin değil mi? Ah bu evet mi demek oluyor bende öyle düşünmüştüm. Umarım seni düşündüğümüzü biliyorsundur tatlım. İlerde bunun için bize teşekkür bil-"

daha fazla dinlemeden kalktım. Hayatıma bu kadar karışma hakkını kimden almıştı bunlar. Yetmezmiş gibi bir de okulumla tehdit ediyor. Dediklerini yapmazsam taksitleri ödeyemeyeceğimi biliyor.. Yoongi hyungu anlamaya başlıyorum sanırım..

Okulumun istediği meblayı işe girsem bile ödeyemeyeceğimi bildiğim için böyle bir şey yapmıştım. Arkadaşlarımdan destek alabilirdim onlar da seve seve yardım ederdi ama ben bunu yapabilecek biri değilim.

Otobüs durağına yürürken 1 saat önce hyunjine attığım mesaja baktım.

'seninle bir daha görüşmek istemiyorum.'

Atar atmaz engellemiştim. Çünkü bu konuları konuşmak için yeterli enerjim yok bir an önce eve gidip uyumak istiyorum.

Kapıyı açtığımda karşımda duran Minho kaşlarımın çatışmasına yol açtı.

"Konuşmamız gereken şeyler olduğunu düşünmüyor musun?"

"Sonra konuşsak olur mu?"

Yorgun olduğumu anlamış gibi kenara çekildi.

Dolabı su almak için açtığımda birkaç dakika karşımdaki elmalı turtayı süzdüm. Gülümseyip çıkardım ve dilimledim. Salona geçip birisini minhonun birisini kendi önüme koydum.

"Ne zamandan bu?"

"Birkaç gün olmuştur."

"Kanka bu şarap değil bekledikçe lezzetli olmuyor"

"Yiyeceksen ye yemeyeceksen de bırak ben yerim"

Göz devirip yemeye başladı. Bir çatal da ben alırken aklıma hyunjin geldi. Yediklerim birer cam olup boğazıma batarken önümdeki meyve suyundan bir yudum aldım.

Minho aklına bir şey gelmiş gibi bana döndü

"Senin abin uyuşturucu mu kullanıyor?"

"Ne, hayır o yapmaz öyle bir şey"

"Emin misin? Dün buraya gelmiştim belki gelmişsindir diye Hyunjinin abisiyle bahçede oturuyorlardı bende 5 dakika soluklanmak için onlara katıldım sonra birden yoongi titremeye başladı. Hastaneye ben gitmedim ama hyunjinin abisine sorduğumda bağımlılığı olduğu için krize girdiği cevabını verdi. Tedaviye başlaması için onu ikna etmeye çalışmış ama o dünya hayatının umrunda olmadığını söylemiş."

allegation | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin