27. Yüzyılın başlarında, üç sınıftan oluşan güçlerin var olduğu bir evrende geçen bu hikayede üç başrol karakterimiz olacak. Her güç sınıfının lideri birer başrol. Her biri hikaye için önemli bir karakter olacak. Fakat karakterlerimiz sınıflarını kendisi değil, girecekleri sınav sonucu seçmiş olacaklar, tıpkı Harry Potter'daki gibi. Bu hikaye Harry Potter'in efsane hikayesinden esinlenerek oluşturulmuştur fakat içerisindeki olay ve kişilerin HP ile alakası yoktur.ANAFER halkı, oldukça kısıtlı bir alanda, kara lanetin ulaşamadığı bir yerde yaşamak zorundadır. Oldukça büyük topraklara hüküm süren bu laneti ortadan kaldırarak rahat bir yaşam sürmek istemektedirler. Bunun için ise ANAFER'in önde gelen insanları bu okulu açmaya karar verir ve seçilmiş kişileri eğitmeye başlarlar.
Üç sınıfta insanlar yetiştirecek olan ANAFER okulunun amacı, bu seçilmiş özel insanları eğitip onların yardımıyla yüzyıllardır var olan lanetin ana kaynağını ortadan kaldırmaktır. Fakat bu, düşündükleri kadar kolay bir şey değildir ki bunu kısa zamanda anlayacaklardır.
HİKAYEDE GEÇECEK ÜÇ ÖNEMLİ SINIF1. SINIF: KARA BÜYÜ
Bu sınıfın lideri NOAH isimli karakterimiz olacaktır. Hikayenin en güçlü karakteri NOAH, yukarıda da bahsettiğim gibi gücünü ana amaç için değil, kendi çıkarları için kullanacaktır. Fakat kendisi gerçekten de çok özel biri, özel yetenekleri olacak kişidir. NOAH'ı bu kadar güçlü yapacak temel etkenler olacak ki bunlar hikayenin bölümlerinde anlatılacaktır. Aşağıdaki görseller, Kara Büyü Sınıfının üyelerinden birkaçını temsil etmektedir.
NOAH
Noah, her ne kadar içindeki kötü güce sahip olsa da bir nebze olsun duygusal bir tarafı olan, ANAFER okulunda ilk seçilen kişidir. ANAFER'i kuran kişiler NOAH'ın özel biri olduğunu ilk andan itibaren anlayacaklardır.
Karakterin hikaye için öne çıkan sözü;
"Bugünden sonra hayattaki tek amacım intikam! Ve bir gün siz bu intikam ateşi ile yüzleşeceksiniz!"
NOAH bu sözü ANAFER'i kurucularına söylemektedir.
ALTAIR
Altair ise kesinlikle Kara Büyü Sınıfını en çok hak eden kişilerden biridir. İçinde zerre duygusallığa, acıma duygusuna yer olmayan Altair, kötü kalpli, güçlü bir karakterdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUNARİ; SEÇİLMİŞ
Fantasy"Bugünden sonra hayattaki tek amacım intikam! Ve bir gün siz bu intikam ateşi ile yüzleşeceksiniz!" ---- "Onun gözlerine bakmak, bu dünyadaki bütün güzelliklere bakmak gibi bir şeydi." ---- "Bana verilmiş en büyük yetenek, senin içindeki güzelliği...