" saya nak awak buat group untuk sukan . kita akan main bola beracun " cikgu jungkook .
yang lain sudah mempunyai team manakala jihyun masih buntu mahu memulakan permainan atau dia akan join yang team menyerang . tapi team yang akan diserang sudah penuh .
" jihyun . join sini " ajak renjun . jihyun mengangguk senyum dan join pasukan renjun .
jaemin bukan sekumpulan renjun itu hanya melihat jihyun yang berada di sana . dia akan diserang , sudah pasti dia tahu bahawa haechan akan menyerangnya terlebih dahulu .
" sunoo bola " teriak haechan .
12 minit berlalu ~
" okay tukar . team renjun masuk "
" jihyun - ssi have fun " kata renjun dan mereka memulakan permainan .
eunbi out
renjun out
chenle out
team mereka telah ramai keluar kini tinggal haechan dan jihyun .
" ah shit " jaemin mengeluh sasarannya tidak terkena tepat ke arah haechan .
" ah ! " perut jihyun terkena bola kuat .
" ah mianhei jihyun - ssi " kata winter berlari membantu jihyun .
" jihyun okay ? " tanya eunbi .
jaemin membaling bola dan melihat keadaan jihyun .
" sakit sikit je tak apa . korang teruskan main , haechan teruskan . cikgu saya minta diri dulu "
cikgu jungkook mengangguk membenarkan jihyun pergi .
" aku nak pergi tandas sekejap " kata jaemin kepada rakan - rakannya .
to be continued .
YOU ARE READING
Destiny . Na Jaemin ✔️
Romance" aku rindukan kau park jihyun " jaemin . " kau dengan aku dah ditakdirkan bersama , sweet betul kan aku " jaemin .