jaemin menghantar pn.park dan jisung pulang terlebih dahulu . sebelum dia kembali ke hospital dia sendiri akan memastikan keluarga jihyun selamat di dalam rumah dan tidur terlebih dahulu .
walaupun waktu melawat telah tamat tapi jaemin meminta izin kepada nurse disitu untuk menemani jihyun pada malam ini .
2:00 am
" jaemin " jihyun tersedar dari tidurnya dan perasan jaemin tidur meletakkan kepalanya di katil jihyun juga .
jaemin yang tersedar kerana jihyun menyebut namanya . mata digosok perlahan .
" kau dah bangun "
" kenapa awak tak tidur kat sofa ? kenapa tidur dalam posisi macam ni ? " tanya jihyun .
" aku tunggu kau sampai aku tertidur " kata jaemin .
" kau nak apa - apa ? " tanya jaemin .
" tak apa . waktu melawatkan dah habis ? kenapa awak tak balik ? "
" banyak tanya . sebab aku nak jaga kau "
" nak kau selamat "
jihyun terdiam .
" sekejap . aku basuh buah ni kau makan tau "
buah apple diambil dan dibasuh .
" nak potong atau makan macam ni je ? "
" p-potong "
" done "
pinggan yang diisi dengan buah apple itu dipegang olehnya supaya senang untuk jihyun mengambil .
" bila saya boleh keluar ? " tanya jihyun mulut dipenuhi buah .
" makan dulu "
" ok dah "
" esok kau dah boleh keluar . kau ambil cuti dulu ye "
jihyun mengangguk . jaemin senyum melihat jihyun yang berselera makan buah . sungguh sebenarnya dia dah mula menyukai gadis itu .
to be continued .
YOU ARE READING
Destiny . Na Jaemin ✔️
Romance" aku rindukan kau park jihyun " jaemin . " kau dengan aku dah ditakdirkan bersama , sweet betul kan aku " jaemin .