" jisung tunggu siapa ? " tanya jaemin sebaik sahaja perasan jisung diluar sekolah menunggu seseorang .
" jisung tunggu noona . tak turun - turun lagi pula tu , semua orang dah balik " kata jisung risau .
" jihyun hari ni kamu tolong kemas buku dekat pusat sumber . sebab yeonjae tak hadir hari ni sepatutnya hari ni dia kena buat tapi awak tolong ambil alih tempat dia ye " kata sir seokjin .
" ah jisung - ssi , naik dengan hyung dulu . noona ada kerja dia balik lambat " kata jaemin .
" arasseo , jisung akan beritahu noona " kata jisung pintu kereta milik jaemin dibuka .
lalu jaemin menghantar jisung pulang terlebih dahulu .
🦋
" wow .. so banyak "
jihyun menanggalkan beg sekolahnya . telefon bimbit dicapai mendapat mesej dari jisung , setelah membaca jarinya menekan aplikasi music untuk mendengar lagu .
Goodnight n Go - Ariana Grande
" oh why you have to be so cute .. "
leka membuat kerja sambil bernyanyi . tidak sedar ada seseorang masuk ke dalam pusat sumber itu .
" jihyun ? nyanyi ? "
Na Jaemin .
setelah menghantar jisung pulang dia bercadang mahu patah balik ke sekolah untuk meneman jihyun . sudah dengan pulang lewat jadi niatnya mahu membantu gadis itu dan melihat gadis itu .
" jaemin ? awak buat apa kat sini ? "
to be continued .
YOU ARE READING
Destiny . Na Jaemin ✔️
Romance" aku rindukan kau park jihyun " jaemin . " kau dengan aku dah ditakdirkan bersama , sweet betul kan aku " jaemin .