sudah beberapa bulan mereka bersama menjadi kawan , dua - dua tidak meluahkan perasaan sesama sendiri . final exam semakin dekat , jaemin dan jihyun jarang bertemu dan berbual .
jaemin mula sibuk dengan study group bersama dream dan perlawanan basketball . manakala jihyun juga tiap hari ada kelas bersama sunoo dan eunbi .
hari ini , jihyun bercadang untuk mengulang kaji sendiri di pusat sumber . hari ini juga tidak ramai stay di sekolah jadi senang untuk dia berada di dalam pusat sumber dengan tenang .
pusat sumber ~
" ah arasseo . aku dah faham " kata jihyun sendirian yang telah faham dengan formula matematik itu .
ting ~
mesej from : jaemin 🤪
jaemin : kau dah balik ?
ani , saya tengah study .
jaemin : lepas habis training aku jumpa kau . dah lama kita tak lepak .
nae . saya tunggu awak .
telefon bimbit ditutup dan diletak kembali di atas meja . sementara menunggu jaemin , dia terasa sangat mengantuk kepala perlahan - lahan diletakkan di atas meja lalu mata perlahan - lahan tutup dan lena .
🦋
" mana jihyun " jaemin yang telah tiba di pusat sumber mencari jihyun . dan jumpa di tempat duduk belakang .
" la tidur "
jaemin mengambil tempat duduk di sebelah jihyun . tersenyum . sungguh dia rindu mahu bersama gadis itu .
" kau dah boleh bagitahu dia jaemin . ini masanya "
" omma tahu anak omma boleh "
" aunty yakin dengan kamu jaemin . jihyun sukakan kamu sangat "
to be continued .
YOU ARE READING
Destiny . Na Jaemin ✔️
Romance" aku rindukan kau park jihyun " jaemin . " kau dengan aku dah ditakdirkan bersama , sweet betul kan aku " jaemin .