seperti yang dikatakan oleh jaemin bahawa hari ini dia akan pergi melawat pn.park . kejap - kejap dia melihat telefon bimbitnya jika jihyun akan text atah call dia namun tiada .
makanan yang dimasak oleh jaemin tu dimasukkan ke dalam bekas dan diletakkan di dalam beg plastik . jaemin menelefon jisung juga tidak dijawab . pintu rumah semua dikunci dan meninggalkan rumah .
🦋
" kat sini ad kerja kosong tak ? " tanya jihyun kepada tuan kedai .
" ada tapi saya nak cari orang yang berpengalaman boleh buat semua kerja " kata en.woo-yeon .
" saya berpengalaman . saya pernah bekerja " kata jihyun semangat .
" baiklah . jadi awak boleh mula bekerja esok , tunggu sekejap saya ambil uniform "
jihyun menunduk .
" nah , dekat sini hanya awak dan solhee bekerja . memang tak ramai nak kerja macam ni sebab gaji sikit tapi tak apa . saya tak kisah semua tu "
mendengar en.woo-yeon berbual begitu juga jihyun boleh tersenyum . sudah tentu boss nya orang yang mesra .
🦋
" aunty macam mana ? " tanya jaemin duduk ditepi katil .
" aunty okay , terima kasih kerana bantu kami semalam "
" gwenchana , nama saya na jaemin rakan sekelas jihyun "
" sedap nama patut la tuan dia handsome "
jaemin tertawa .
" jihyun mana jisung ? " tanya pn.park .
" noona keluar sekejap "
to be continued .
YOU ARE READING
Destiny . Na Jaemin ✔️
Romance" aku rindukan kau park jihyun " jaemin . " kau dengan aku dah ditakdirkan bersama , sweet betul kan aku " jaemin .