Κεφαλαιο 9ο

740 28 6
                                    

Σοκ. Είχα παγώσει. Καλά είχα καταλάβει. Μπορεί για μια φορά κάτι καλό να συμβεί στη ζωή μου, χωρίς να κατασρεφεται μετα; Βρήκα μια καλή δουλειά, αλλά μου την πέφτει το αφεντικό μου. Τέλεια.

Χωρίς να ανταποκριθώ εννοείται, την σπρώχνω και σηκώνομαι από το τραπέζι.

"Τι κάνεις;" της λέω, όχι και τόσο ευγενικά. Της είχα μιλήσει για την Αλεξία, ήξερε ότι ήμασταν μαζί.

"Σε φιλαω". Μου λέει χωρίς ντροπή.

"Ξέρεις ότι τα έχω με αλλη". Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν τα φτιάξαμε. Ακόμα είναι νωρίς, αλλά έχω πολλά συναισθήματα για εκείνη, όπως και αυτή για μένα. Καποια στιγμή θα γίνει κι αυτό ομως.

"Το ξέρω αλλά νόμιζα σου αρεζα".

"Λάθος κάνεις. Δεν ξέρω από που το κατάλαβες, αλλά βγαλτο από το μυαλό σου". Λέω και φεύγω κατευθείαν, χωρίς να την αφήνω να απαντήσει.

Από που κι ως που να της αρεσω; Πότε της έδωσα δικαιώματα; Ίσα ίσα προσπαθούσα να την αποφυγω πολλές φορές, γιατί η τόση καλοσύνη της με έκανε να νιώθω αμήχανα. Δεν της μιλούσα καν στον ενικό.

Τι θα κάνω τωρα; να το πω στην Αλεξία η οχι; Αν θέλω να είμαι ειλικρινής πρέπει να της το πω. Ακόμα δεν τα φτιάξαμε καλά καλά και έχουν εμφανιστεί πόσα προβλήματα.

Θα της το πω. Πρέπει να το ξέρει. Αν θέλουμε να διατηρήσουμε μια υγιή σχέση, πρέπει να τα ξέρει όλα. Ετσι κι αλλιώς δεν έφταιγα εγώ. Αυτή με φίλησε. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάμαι, η να νιώθω άσχημα. Ειμαι σίγουρη, πως δεν θα μου κρατήσει κακια.

Αφού γυρνάω σπίτι, βάζω με τον Νικολάκη να φάμε, κάνω μπάνιο και έπειτα ακούω μουσική. Όλη την ώρα σκεφτόμουνα αυτό που συνέβη νωρίτερα. Τι κι αν θυμωσει; τι κι αν δεν θέλει να μου ξαναμιλησει; Αυτές οι σκέψεις μου ερχόντουσαν στο μυαλό. Σκεφτόμουν τα χειρότερα. Αχ δεν θέλω να την χασω.

Αλεξια'ς pov:

Σήμερα το πρωί, ο μπαμπάς μου έφυγε για το Σαββατοκύριακο. Θα πήγαινε ταξίδι με την δουλειά του στην Έδεσσα. Χάρηκα η αλήθεια είναι.

"Αλεξία, έτοιμο το φαγητό!". Φώναζει η μάμα μου από το σαλόνι.

Κατεβαίνω κάτω και βλεπω πως μαγείρεψε κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο. Το αγαπημένο μου φαγητό.

"Πεντανόστιμα φαινονται".

"Έλα κάτσε φάε πριν κρυώσουν".

Wanna be yoursDonde viven las historias. Descúbrelo ahora