Κεφαλαιο 10ο

732 28 0
                                    

Δήμητρα'ς pov:

Σιγά σιγά ανοίγω τα μάτια μου και το φως του ήλιου απο τη μπαλκονοπορτα με τυφλωνει. Κοιτάω το ρολόι και είναι 3 το μεσημέρι. Παναγία μου πόσο κοιμηθήκαμε.

Γυρνάω πλευρό και βλέπω την Αλεξία να κοιμάται γαλήνια. Μου ήρθε στο μυαλό η χθεσινή νύχτα και θυμήθηκα γιατί ξυπνησαμε τόσο αργά.

Η ηδονή αυτή, ήταν αφάνταστη. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έκανα καλύτερο σεξ από την πρώτη φορά που έκανα μαζί της, να όμως μου που έκανα. Καθώς τα σκέφτομαι όλα αυτά, νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν από τη χαρά και την ευχαρίστηση. Χαμογελούσα σαν χαζό.

Γενικά η χθεσινη μέρα ήταν υπέροχη, όχι μόνο το σεξ. Όταν βρίσκομαι κοντά της ξεχνάω όλα μου τα προβλήματα κι ας μην κάνουμε τίποτα. Μου αρκεί απλώς να την έχω  δίπλα μου. Μόνο αυτό.

Μου έρχεται στο μυαλό παλι η Ελισάβετ και μου κόβει την ευτυχια. Μα γιατί γαμω; Ένιωθα τόσο ωραία και πάλι θυμήθηκα αυτήν. Έπρεπε να το είχα πει στην Αλεξία. Αν της το είχα πει όμως, ίσως να μην περνούσαμε τόσο ωραία χθες. Δεν ήθελα τίποτα να χαλάσει την ημέρα μας. Θα της το πω με την πρώτη ευκαιρία.

Τη στιγμή εκείνη, ανοίγει τα μάτια της και η Αλεξία. Μόνο αυτή μετά από αυτή τη βραδιά θα ήταν τόσο όμορφη την ώρα που ξυπνούσε.

"Καλημέρα Αλεξ". Της λέω φιλώντας την στα χείλη.

"Άλεξ ε;". Λέει χαμογελώντας.

"Σαρεσει;"

"Πολυ"

"Τέλεια τοτε. Πώς κοιμήθηκες;"

"Σαν πουλάκι. Εσυ;"

"Κι εγώ το ίδιο". Ξερη έπεσα για υπνο.

"Έλα λίγο να χουζουρεψουμε". Μου λέει γυρνώντας με προς την αντίθετη πλευρά και τοποθετώντας τα χέρια της γύρω από τη μέση μου.

Νιώθω το γυμνό της σώμα κολλητό στο δικό μου. Δεν ξέρω πώς να περιγράψω τα συναισθήματα μου αυτή τη στιγμή. Ειναι κάτι τελείως πρωτόγνωρο για μένα. Αν δεν νιώσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου έτσι, ποιο το νόημα να ζεις;

Μετά από λιγο, αρχιζει και με χαϊδεύει απαλά στον ώμο. Νιώθω το σώμα μου να ανατριχιάζει. Το άγγιγμα της είναι τόσο τέλειο. Μπορώ να μείνω εδώ για πάντα;

Μετά από αρκετή ώρα χουζουρευματος, χτυπάει η πόρτα και μπαίνει η μάμα της. Γαμωτο είμαστε γυμνές.

Wanna be yoursTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang