NP: back to black- amy
Eğer iyi bir çocuk olursanız, Bulut kadar karşılıksız sevilebilirsiniz.
**************************************
Yağmurlu bir gündü. Seninle tanışmamın ardından bu şehre düşen ilk yağmurdu. Ağlıyor musun sevgilim? Sarılsam geçer mi?
İlk defa sana o gün sarıldım. Beni hissetmedin. Seni tutamamıştım bile. Ama kalplerimiz üst üste geldi, buna yemin edebilirim.
Benim kalbim duralı olmuştu bayağı. Peki senin kalbin neden yaşamak ister gibi atıyor sevgilim? Hiç duymadın mı sesimi?
Sana sarılırken kapın açıldı. İçeri annen girdi. Önce sessizce ağladı. Çok yıkılmış görünüyordu Bulut. Eğer yapabilseydim sarılırdım ona.
"Ben geldim oğlum. İyi misin?"
Annen cevap bekledi senden Bulut. Aynı benim gibi.
"Ben çok yalnız bıraktım seni. Biliyorum. Ama uyanacağını sanmıyorum ki oğlum. Acı veriyor bunu bilmek."
"Hem açmayacak çiçek sulanır mı?"
Sulanır mı Bulut? Bunun cevabını bir gün bana ver, olur mu sevgilim?
"Seni ben buldum. Hayatımın en kötü anıydı."
Sen intihar mı ettin Bulut? O güzel canına kendi ellerinle mi kıydın?
"Hep lanet ederdin. Söylenirdin. Ciddiye bile almadık."
Annenin gözleri uzaklara daldı. Seninle ilgili bir şeyler anımsamış olmalıydı. Sıcacık gülümsedi sonra, kaz ayakları belirginleşti, yorgun gözleri parladı.
"Adını ben koydum." Dedi gururla
"Uğur olacak adı dedim. Şans onu bulmazsa, kendi yaratacak." İç çekti tırnaklarını avuç içlerine geçirirken.
"Olmadı. İşe yaramadı oğlum. Bizim suçumuz." Ve çıkıp gitti.
Adın Uğur'muş. O gün orada ilk defa duydum. Ben sana yine de Bulut demeye devam edebilir miyim sevgilim?
*************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'a Serenad | Kısa Hikaye
Historia Corta"Çok zayıfsın. Yemek yemeyi sevmez misin?" Serumuna takıldı gözlerim. "Sıvı ağırlıklı beslenmeyi tercih ediyorsun galiba, anladım." *** 14012021 mektuplar #1 (14.04.21)