6.❣️

56 2 0
                                    

        -Ahammm-szóltam.
-Nah most mi az?- kérdezte vigyorogva.
Nem tudtam, hogy mit válaszoljak, de hála istennek mintha Liam megérezte volna, hogy segítségre szorulok abban a pillanatban belépett a konyhába. Meglepetten nézett az asztalánál kávézó Zaynre.
-Hát te? Hogyhogy fent vagy?
-Nem hagytak sokáig aludni.-majd mosolyogva rám pillantott. Az arcomat abban a pillanatban elöntötte a pír ezért inkább visszafordultam a szekrényhez és tovább keresgéltem a sót.
-Ohmmm nem akarom inkább tudni.- nézett megzavarodva a bátyám rám és Zaynre felváltva.

         A következő pillanatban megjelent az ajtóba Lou és Harry is majd utánuk közvetlenül egy hatalmas puffanást hallottunk, mire mindannyian kimentünk a konyhából. A lépcső alján Niall fájdalmas arcot vágva nézett a rajta fetrengő és röhögő Taylorra.
-Akarjuk tudni?-kérdezte a fejét fogva Louis.
-Csak annyit érzékeltem  hogy hátulról rámugrik és a következő pillanatban a földön vagyunk.-közölte Niall és az ajkai felfelé görbültek, mikor a még mindig nevető lányra nézett.
-Nos hát akkor nincs sok választásunk. -nézett a többiekre a bátyám.
-KICSI A RAKÁS! -ordította el magát Hazza és Taylorra vetette magát. Őt követte Liam, majd Lou, majd végül Zayn is csatlakozott.
-Auuuu -nyüszített fel Niall mikor Zayn is megérkezett a "torony" tetejére. Mindenki hatalmas röhögésben tört ki, én pedig a telefonomat előkapva lőttem egy képet róluk és egyből felraktam instára, valamint twitterre is, plusz beállítottam zárolt képernyőnek, mert ha rá nezek egyszerűen csak jó kedvem lesz.

           -Najó örülök, hogy ilyen jól indult a reggel, de mit szólnátok hogyha azt mondanám, hogy van kaja és kávé is?-kérdeztem rájuk vigyorogva, mivel tudtam hogy ezzel nyert ügyem van.
-Azt hogy imádlak.- nézett rám Niall vele egy időben pedig Zayn közölte: Azt, hogy tudom.
Erre megint felnevettünk majd mindenki elindult a konyhába, hogy lecsapjon a kajára. Én is elindultam, de hirtelen pittyent a telefonom. Mikor megláttam, hogy ki vagyis pontosabban kik írtak és mit a fejemet fogva el röhögtem magam. Kelly és Rachel, Taylor mellett a legjobb barátnőim a közös csoportunkban Caps Lockkal ordítottak velem, hogy látták a kirakott képeket és hogy mit képzelek, hogy nem szóltam mikor itt van Taylor valamint: Hogy ma márpedig négyen el fogunk menni a plázába és nem érdekli őket erről a véleményem mert úgyis az lesz amit ők mondanak. Besétáltam a konyhába és leültem az asztalhoz majd Tayre néztem.

                  -Remélem nem terveztel mára semmit mert a barátnőim meg akarnak ismerni, úgyhogy közölték velem, hogy ma négyen plázázni megyünk ha tetszik, ha nem.
-Nem terveztem semmit és tetszik úgyhogy jóóó. Mikor megyünk?
-Amint a fiúk elhúznak itthonról végre.
-Hééé mi is halljuk ám- nézett rám Lou felháborodva.
-Tudom Boobear, azért mondtam.
-Jólvan Sky ezt megjegyeztem.- nézett rám mint egy durcás kisfiú és az asztaltól felállva felviharzott az emeletre. Sóhajtottam egyet majd én is felálltam és a lépcsőn felérve bekopogtam Lou szobájába.

                  Nagyon reméltem, hogy nem sértődött meg, tényleg mivel Louval szinte testvéri kötelék van köztünk és nem akarok egy ilyen butaságon összeveszni vele. Nem jött semmi válasz a szobából, úgyhogy benyitottam és megláttam Louist, amint az ágyán ül ajtónak háttal keresztbe tett karokkal. Leültem mögé és a vállat kezdtem piszkálni.
-Naaaa Lou tudod, hogy szeretlek titeket és nem komolyan mondtam.- duruzsoltam a fülébe, de semmi reakció.
-Louis légyszi bocsáss meg.
Lou végre rám nézett, de az arcán nem azt láttam amire számítottam. Nem megbántottságot vagy mérget, hanem egy ördögi vigyort, majd a következő pillanatban már az ágyon feküdtem Louis pedig kegyetlenül elkezdett csikizni. Én sikítoztam mert nagyon csikis vagyok, de olyannyira, hogy egyszercsak Liam betört a szobába.
-Nagyon remélem, hogy nem éppen a húgomat erőszakolod meg Tomlinson mert akkor...-kezdte volna a fenyegetőzést a bátyám, de amint ránk nézett fel röhögött.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztoookkk!! Eddig még egyik részhez se írtam külön de most van kedvem. Szóval remélem eddig tetszik nektek a történet. Tudom hogy az 5. eléggé sótlan lett amiért sorry. Remélem ez már jobb lett, legyen szép estétek! Pusszancs😽❤️

Skyler Payne⛅️|| One Direction FF.Where stories live. Discover now