11.🤡

30 1 0
                                    

Zayn szemszöge
       -LIAM!!!!!-ordítottam miközben beléptem a szobába és felvettem mennyasszony pózba Skyt.
-Mi van Zayn? Miért....-lépett be Liam és kezdte volna a kérdezősködést de meglátta a csupa véres szobát és a húgát a kezemben.
-Azonnal hívj egy mentőt.- néztem Liamre aki velem együtt már a könnyeivel küszködött. Liam bólintott és hívta a mentőt, közben pedig a többiek is megjelentek az ajtóban és mind lesokkolódtak.
-Itt meg mi történt?- kérdezte Niall megrémülve de csak megráztam a fejem és utat törtem magamnak a lánnyal a kezemben. A fürdő felé vettem az irányt és befektettem Skyt a kádba.

     Hallottam kintről Taylor sírását és Harry nyugtató szavait de persze ő is a sírás szélén állt. Elővettem egy fáslit és remegő kezekkel próbáltam Sky kezére feltekerni hátha elállítja a vérzést vagyis igazából nem is tudom mi volt a célom de nem állhattam tétlenül. A fáslival bénáztam mikor nyílt az ajtó és Louis lépett be rajta.
-Segítsek?-nézett rám de szintén tiszta ideg volt. Egy pillanatra elgondolkodtam de inkább bólintottam és ketten sikerült felraknunk a kötést de mint az várható volt, pillanatok alatt átázott. Ekkor Liam rontott be.
-Itt a mentő.

        Felkaptam Skyt és leszáguldottam vele a lépcsőn, mögöttem a többiek. Beraktuk a mentőautóba.
-Vele megyek- mondtam de Liam a vállamra tette a kezét.
-Z én megyek vele. Öltözz át mert tiszta vér vagy aztán gyertek a kórházba kocsival.
Megértően bólintottam és visszamentem a házba, de még hallottam ahogy a mentő szirénázva elhajt benne a lánnyal akit szeretek.
Fuck ez is az én hibám.

       Felmentem lefürdeni és átöltözni miközben hallottam hogy Tay hívja Rachelt és Kellyt akik nemsokára itt lesznek. Átmentem Sky szobájába amiben időközben Haz és Ni kitakarított.
-Gyertek srácok induljunk a kórházba.-jelent meg mögöttem Louis.

       Mind lementünk a lépcsőn és bepattantunk a kocsiba kiegészülve Rachellel és Kellyvel. Lou vezetett, én az anyósülésen, mögöttünk a 3 lány, leghátul pedig Niall és Harry. Seperc alatt oda értünk a kórházba és Louis volt az első aki berontott.
-Jónapot Skyler Paynet keressük. Nemrég hozták be.
-Hozzátartozó?-kérdezte a recepciós
-Legjobb barát.-mondta Lou mire gondolatban fejbe vertem magam.
-314. Szoba
-Köszönjük

       Sikeresen megtaláltuk a szobát ami előtt Li ült, kezébe temetve az arcát.
-Hé Li mi a helyzet?-kérdezte Harry miközben a barátunk felállt és mindenkit megölelt.
-Nem tudom. Most vizsgálja az orvos.
Ebben a pillanatban nyílt a terem ajtaja és az orvos lépett ki rajta.
-Hozzátartozó?- kérdezte
Liam felemelte a kezét és közelebb lépett az orvoshoz.
-Mi van a húgommal?- kérdezte aggodalmasan de mind majd' beleőrültünk a félelembe.
-Nos Mr. Payne. A húga rengeteg vért vesztett és kómában van.
-Rendbe fog jönni?-tette fel a kérdést sírva Taylor.
-Valószínüleg igen. Most bemehetnek hozzá de egyszerre csak egy valaki. Beszéljenek hozzá. A kómában lévő emberek hallják a külvilágot és ez segít nekik felébredni.
-Köszönjük Doktor Úr.- fogott kezet vele Liam és azzal a lendülettel be is ment a húgához.

        3 óra elteltével Liam még mindig bent volt, a lányok elmentek mosdót keresni, Ni és Harry pedig kajáért. Louval ültünk a terem előtt teljes csendben míg egyszer csak felé fordultam.
-Mi van közted és Sky között?-szegeztem neki a kérdést mire ő fáradtan rám nézett.
-Ezt tényleg most kell Z?
-Igen.
-Semmi. Semmi sincs köztünk. Sky az egyik legjobb barátom és fordítva is ennyi.
-Biztos? Nem érzel iránta többet?
-Szent Szűz Mária, Jézus Krisztus és az egész Biblia. Dehogy érzek iránta többet. A szívem összes szeretetével szeretem de csak mint barátot. Amúgy meg miért is érdekel ez téged?
-Jó elmondom de Lou kérlek ne mondd el senkinek.
-Szavamat adom.
-Már egy jó ideje szerelmes vagyok Skyba.
-Mivan? De hát ma láttunk egy lányt kijönni tőled kócosan. Azt hittük hogy te és ő....
-Nem. Nem is feküdtünk le. Még megcsókolni sem tudtam. Azért vittem fel mert azt hittem van valami köztetek és féltékeny lettem. De nem tudtam hozzáérni mert Skyt szeretem.
-Édesistenem gyere le.-nézett Lou az égre.
-Igen tudom hogy kurva nagy faszság volt de.....
Ekkor Liam kirontott az ajtón és ránk nézett.

    -Felébredt.

Skyler Payne⛅️|| One Direction FF.Where stories live. Discover now