14.🫶🏼

17 0 0
                                    

Chris csókja gyengéd volt és finom de valahogy mégsem hatott természetesnek. Ajjaj lehet hogy ez hiba volt de mostmár mindegy. Elhajolt tőlem és kezeit levette a derekamról.
-Menj be mostmár mert megfázol.- nézett rám kedvesen. Egyébként tényleg kezdtem fázni így bólintottam és elindultam befelé miközben intettem egyet. Beléptem az ajtón és kivételesen senkit nem láttam a nappaliban. Levettem a cipőm és felakasztottam a dzsekim. Teljesen sötét volt szóval el kezdtem kiabálni.
-TAYLOR? LIAM? SRÁCOK?- semmi válasz. Egyszercsak lépteket kezdtem hallani. Majd abba maradtak.
-Gratulálok. Sokáig.-hallottam meg Zayn hangját, majd felkapcsolódott a lámpa és megláttam a kapcsolót Z keze alatt. Az arcán gúnyos mosoly ült de láttam a szemeiben a fájdalmat. De nem értem. Ott a khm barátnője. Akkor mégis mi köze van az én szerelmi életemhet? Azért álljon meg a menet.
-Köszi, nektek is.-szegtem fel a fejem és ránéztem. Erre egyből felkapta a fejét.
-De hát..-kezdte de közbe szóltam.
-És hol vannak a többiek?-kérdeztem és közben elindultam a lépcső felé.
-Moziba mentek nemrég, még sokára jönnek.-jött utánam Zayn.
-Értem akkor elmegyek fürdeni aztán csinálok vacsit.- úgy döntöttem bármennyire is fog fájni előbb-utóbb elmúlik szóval megpróbálok barátságos lenni. Végülis együtt élünk, kínos lesz ha örökre ilyen marad a viszonyunk.
-De Sky nem beszélhetnénk?- követett a szobámba is.
-Nem.- feleltem miközben a kezembe vettem a pizsim.
-De..
-Van valami kívánságod?-kérdeztem miközben bementem a fürdőbe és letettem a pizsimet a wc tetejére.
-Igen. Az hogy hallgass meg-kezdett kiakadni miközben én toltam kifelé az ajtón.
-Úgy értettem vacsorára Zayn.-mondtam és szembe álltam vele-Gondolkozz.- ezzel rácsaptam az ajtót. Megeresztettem a kádban a vizet es bele nyomtam egy nagy adag habfürdőt. Megfürödtem és megmostam a hajam majd a szennyesemet a kosárba dobva elindultam le. Lent teljes sötétség volt csak a konyhából láttam kiszűrődni egy vékony fény csíkot.
-Zayn?- nyitottam be és megláttam a fiút fülig vajasan ahogy épp keres valamit. Zayn ahogy meghallott hátra fordult es olyan kis elesetten nezett ki hogy muszaj volt elmosolyodnom.
-Mit csinálsz?- kérdeztem mosolyogva.
-Ahhj én csak vacsit akartam csinálni de nem találtam a melegszendvics sütőt.
-Gyere segítek.-nevettem el magam
Levettem a keresett tárgyat majd eszembe jutott hogy meg kéne kérdezni Liameket hogy nekik csinaljunk-e kaját.
-Z mindjárt jövök csak felhívom Liamet.
-Oksi-mosolyogott rám.
Kimentem a nappaliba es tárcsáztam a bátyámat.
-Sky! Moziban vagyok-vette fel mérgesen suttogva.
-Tudooom csak közben hazaértem és Zaynnel elkezdtünk kaját csinálni és csak annyi hogy ti itthon esztek-e.
-Nem elmegyünk majd kajálni a film után. De várj! Zaynnel vagy otthon?? Egyedül? Ketten??
-Öhm igen?
-Azonnal indulok.
-Liam maradj a seggeden nem kell hazajönni nincs semmi gáz.
-Biztos?
-Teljesen. Majd gyertek. Puszi.
-Szia. Szeretlek vigyázz magadra.
-Én is szeretlek de nincs miért vigyázni.-mondtam majd letettem es visszasétáltam a konyhába. Zayn addigra megterített és berakta az első szendvicseket sülnj.
-Nah ügyes vagy.-mondtam mire óvatosan rám mosolygott.
-Kérsz valamit inni? Csak mert nekem jöhetne egy pohár bor, ha benne vagy- néztem rá, ő pedig bólintva elővett egy üveget és egy nyitót.
Mikor kész lett a vacsora, leültünk egymással szembe az asztalhoz és falatozni kezdtünk. Zayn már épp szólásra nyitotta a száját, mikor a telefonom pittyent egyet. Ránézve akaratlanul is elmosolyodtam ugyanis az üzenet egy szimpla aranyos kis gondolat volt Christől.
"Jól éreztem ma magam veled, álmodj szépeket!xxxChris"
Nem válaszoltam semmit, csak lefordítottam a készüléket, majd beleittam a poharamba, miközben egy percre sem vettem le a szemem a felhúzott szemöldökű fiúról velem szemben.
Néhány pillanat után, megköszörülte a torkát és a poharat a kezébe fogva kérdőn rám nézett.
-Miért nem válaszolsz?
-Mert nincs kedvem, szerintem nem fog álmatlan éjszakákat okozni neki-válaszoltam a vállamat megrántva, mire Zayn eleresztett egy apró félmosolyt. Ó de mekkorát tévedtem.
Az evés végeztével nekiálltam elmosogatni Zayn pedig elment zuhanyozni. Már éppen végeztem mikor két kar fonódott a derekam köré, én pedig egyből felismertem a tipikus illatot.
-Sky, kérlek tényleg beszélnünk kell-duruzsolta a fülembe, én pedig hevesen dobogó szívvel megfordultam. Az arcunk nagyjából 5 centire lehetett egymástól, mikor újra kinyitotta a száját.
-Figyelj, én csak..-kezdte, de ebben a pillanatban az ajtó hatalmas lendülettel kivágódott, mi pedig azonnal szétrebbentünk.
-Törpillaaa, milyen volt a randid?-termett mellettem Louis a vállamat átkarolva.
A szemem sarkából láttam ahogy Zayn int a többieknek, majd a elindul felfelé, de úgy döntöttem nem foglalkozom vele. Így hát mindent részletesen elmeséltem a fiúknak, plusz a három barátnőmnek akik totál oda meg vissza voltak. Ez után elköszöntem mindenkitől és a szobámba mentem. Az ágyon elterülve még sokáig fent voltam, így hallottam ahogy mindenki elszállingózik a szobájába és a ház csendbe borul. Sokáig forgolódtam és agyaltam, majd valamikor éjjel elnyomott az álom.

~Najo konkretan nagyon nagyon regen irtam szoval ha valaki meg y haho amugy elek es tervezem ezt folytatni csak nem igazan ment az utobbi idoben. De itt vagyok ujra, otletekkel teletoltve es remelem tetszeni fognak ugyanugy, vagy meg jobban mint eddig. ❤️~

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 20, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Skyler Payne⛅️|| One Direction FF.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora