-Jó mostmár indulás van készülni mert elfogtok késni a fotózásról.
-Igen Anyu- pattant fel Lou az asztaltól és elhaladva mellettem adott egy puszit az arcomra majd felszaladt a lépcsőn. A többiek követték de azért mindenkitől kaptam puszit vagy ölelést hála jeléül. Egyedül Zayn ült még az asztalnál és komótosan nyammogott miközben én folytattam a bátyám által félbehagyott mosogatást. Egyszer csak Zayn tetovált karja nyúlt el mellettem és betette a tányérját a mosogatóba.
-Egy Tündér vagy-közölte és elárasztotta puszikkal a hajamat amitől ki buggyant belőlem a nevetés. Hátra fordultam és mosolyogva ráneztem majd a lépcső fele mutattam.
-Nyomás készülni Zayn.
Zayn adott meg egy utolsó puszit az arcomra majd vigyorogva megfordult és felszaladt a lépcsőn.Miután végeztem a mosogatással elindultam a nappali felé ugyanis biztos voltam benne hogy egy kész csatatér fog fogadni amint beérek. Természetesen nem csalódtam. A nappaliba beérve a fiúkat pillantottam meg amint a kanapén verekszenek, Niall kivételével aki a földön ülve bámult valami mesét. Egyszer csak hangos dudaszó hallatszott kintről ami annyit jelentett hogy megjöttek a fiúkért. Odaálltam az ajtó melle és kinyitottam mire Harryvel az élen ki száguldottak az ajtón. Egyedül Liam és Zayn sétáltak nyugodtan, zsebre dugott kézzel, beszélgetve . Mikor odaértek mellem Zayn rámkacsintott a bátyám pedig adott egy puszit a fejem búbjára és elköszönve kiléptek az ajtón.
Miután kimentek, becsuktam az ajtót és sóhajtva körülnéztem a nappaliban. Na ma is lesz dolgom. Elkezdtem takarítani miközben a Live While We Young-ot hallgattam. Miután az alsó szinttel végeztem úgy döntöttem pihenés képen neki állok kaját készíteni. Ez már egyfajta rutinná vált mióta velük élek.
Hát igen a szüleink meghaltak már elég régen még 2009-ben. Most van 2013. Miután meghaltak árvaházba kerültünk de miután Liam betöltötte a 18-at ő lett a hivatalos gyámom és ezért vele éltem. Tavaly én is nagykorú lettem de nem költöztem el és nem is tervezek mert ugye itt van a One Direction. Hát igen mikor Liam 2011. Augusztus 29-én betöltötte a 18-at a banda már együtt lakott és Liam mint gyámom persze engem is egyből odaköltöztetett én pedig gyorsan megtaláltam a közös hangot a fiúkkal így immáron lassan 3 éve élek velük.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Skyler Payne⛅️|| One Direction FF.
FanficSky és Liam szülei meghaltak, így a testvérek Liam bandájával együtt élnek. Sky jóban van a fiúkkal de vajon ellen tud majd állni a Bradfordi Bad Boynak?