BÖLÜM 11

98 52 2
                                    

Duş alıp aşağı indiğimde mutfaktan sesler geliyordu kesin Kuzey her zaman ki gibi kendisine atıştırmalık hazırlıyor.

Mutfağa doğru gittiğimde düştüm Kuzey'in şuan çıplak kaslı sırtın görüyorum Kuzey'e karşı sanki beni ona çeken hisler var.

Hayır bu olmamalı ben Barana aşığım.

-Orda beni yemek yerine kendine yemek için başka şeyler mi hazırlasan.

Masal:Seni yediğim felan yok.

Kuzeye doğru yürüdüğümde ne yaptığını görmek için tam yanında durdum.

Ayy bunlar çok güzel ama bu kadar çok yaptığına göre kesin bana da vericek.

Küçük küçük kekler ve üstüne şuan öyle özenle krema sıkıyorki muzlu,çilekli,çikolatalı çok güzel.

K:Masal hayran hayran bakma öyle sana vermicem.

M:Neden vermiceksin.? Benimde canım çekti.

K:Tamam o zaman bir tane veririm.

M:Ya hayır birlikte yiyelim.

K:Off tamam hadi birlikte yiyelim.

Birlikte balkona gittiğimizde karşılıklı oturup ilk ben bir tane alıp yemeğe başladı yerken beğeni dolu sesler çıkartıyordum.

Çünkü çok güzeldi.

M:Kuzey bunlar çok güzel eline sağlık.

K:Afiyet olsun.

Biz baya yedik ben göbeğime vura vura ağzımdaki son parçayıda yerken Kuzeyin hayran dolu bakışlarıyla karşılaştım.

M:Neden bana öyle bakıyorsun?

K:Nasıl bakıyorum?

Baran'dan devam

Evsiz parasız kalmıştık şuan babaannemin evine gidiyorduk. Ben otobüs camına başımı koymuş Masal'ı düşünürken Kuzeyle sevgili olmasını kaldıramıyordum.Bu olmamalıydı o bana demişti seni seviyorum diye bizimkisi ilk görüşte olan birşeydi ama herşeye az kaldı.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Bölüm kısa biliyorum hep 1 bölüme 1 olay olarak yazdım şimdi 12.bölümde 2 olay birden olucak ki uzun olsun olayları tam uzatılatılacak bir yerde bıraktım.

Diğer bölüme sınır koymuştum bu bölümde sınırımız sizlersiniz gönlünüzden vote vermek geliyorsa verirsiniz.

Sağlıkla kalın..❤

Sınır:10

2 bölüme sınır koydum sınırlar geçildiğinde bölüm gelicek.

Aslında bu bölümü atmicaktım ama yazmadan ve bölüm atmadan duramadım.

Mutlulukla kalın..❤

Sınır 10 unutmayın

GÜN BATIMI(Tamamlandı)   |kısa hikaye|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin