BÖLÜM 9

115 56 4
                                    

Kısa bir hatırlatma yapalım.(Bölümle ilgili)

Tamamını okumak isteyen 8.bölüme dönebilir yukarı kaydırınız.

Vote vermeyi unutmayınız vote verenin hikayesini kütüphaneme ekleyip gerçek bir okuyucu olarak okuyup vote veriyorum.

Ve devamkee.
--------------------‐-----------------------------

Baran:Kolay olan ne Masal Hanım.

Ben bu işin.

Ne dicem lan ben ne dicem tuvaleti bulamadım bende buraya yapıyorum aynen çekmeceye gerizekalı Masal aptal Masal beynin nerde. Beynim error verdi dur bi ne dicem ya ne dicekmişim.

Aklım bulunduğum durumun iyi olmadığını söylüyor zaten iyi değil ama kurtulmak için Baran'a doğru gidiyorum ve dudaklarımızı
buluşturuyorum.

Ya ben aptalmıyım niye öpeyim adamı sürtük gibi akıllı davran Masal.

Ve o an evin yangın alarmı çaldı hay bin yaşa alarm.
Baran yanıma gelip beni çekiştirmeye başladı ama ya belgeleri alaydım bari hem ben tuvaletimi yapmadım daha off ya.

Herkes bahçedeydi ne oldu bitti kimsenin haberi yok gibi eee yangında yok cidden mi?

Ben böyle aptal insanların içinde ne yapıyorum öldürücem artık Kuzey'i bıraktı gitti beni burda bir dakika evin arkasında birisi vardı kim acaba Barana desem mi ki?

Niye söyleyeyim ki.

Masal. He iç sesim. Az önce adamı öpmeye düşünen sendin. Hayır ben değil sendin.
Masal sana sesleniyor. Ne.

Baran:Yukarıda ne yapıyordun?

Şeyy

Masal:Tuvaleti bulamadım çekmeceye yapıyordum.

Öğkkkkkkk.

Baran:Şaka yapıyorsun değil mi?

Masal:Yoo gayet ciddiyim de biz niye boş yere aşağı indik tuvaletimi yapamadım.

Baran:Herhalde evin güvenliğine sızılmış.

Masal:Kim neden yapsın ki?

Baran:Neyse Masal hadi söyliyeyim bıraksinlar seni.

Masal:Tamam o zaman haber ver kim ama tuvaletim yarım kaldi.

Baran:Masal cidden yeter olmadı susman için burda illa gel ağzımami yap dememi bekliyorsun.

Masal:Yoo
Bu çocuk ne diyor ya pis pis konuşuyor.
Iç sesim:Masal yanlız cevap verdin yOo diyerek.

Aman neyse şuan eve gidiyom ben.

Eve girdiğimde içen bir Kuzey görmeyi beklemiyordum.

Masal:Kuzey neyin var?

Kuzey:Masal şuan acayip mutluyum neden biliyor musun çünkü artik Baran diye biri yok battılar onu oyalaman o kadar işe yaradı ki özellikle onunla kurduğun iletişim ve ufak bir aşk kaçamağınız sayesinde bizden şüphelenemez bile.

Masal:Sen mi alarmı çaldırdın?

Kuzey:Aynen ben yaptım iyi ki varsın be Masal.

Masal:Tamam ben odamdayım.

Baranı bu nedenle kandırmak batmalarina sebep olmak istemezdim o belgeler babamla ilgiliydi ama babamin ölümüne sebep olanlar Ateş ve ailesi birde annem. Annem bizi tek bıraktı abimde yok kimsem yok ben yanlızlığa mahkumun o gün batımında Baran dan hoşlanmıştım ama galiba sadece hoşlantıydı.

Kendimi hemen aşka bağlamak istemiyorum önce güçlü olup adımı duyurmam lazım. Herkes ben korkmalı herkes MASAL ÖZDEMIROĞLUNDAN korkmalı adımı duyanın hissetmesi düşünmesi gereken tek şey korku olmalı paramla para yaraticam önce param olmalı.

BİR DAKIKA

NELER OLUYOR BANA HERKES GERÇEKTEN BENDEN KORKMALI MI?

EVET KORKMALILAR.

Yanlız kalırsam Kuzey bile giderse.

Gidemez bırakamaz beni.

------------------‐-------------------------------
    Güzel bir sözle bu bölüme elveda diyoruz.

"olmadı sigarayı bırak, hem bahanen de hazır,
                         yakacak kimsen yok."

Güzel bir şarkıyla da elveda edelim bölümeee

GÜN BATIMI(Tamamlandı)   |kısa hikaye|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin