Zamanı ileri almaya ne deriz.
1 yıl sonra
__________ Masal' dan devam.Hayat beni bambaşka yerlere sürüklemişti 1 yıl bana öğrenmem gereken büyük tecrübeler öğretmişti hayatıma almam gereken almam gereken insanları yada yeni kararlar alacağım zaman alacağım karar hayatımı ne kadar etkiyecek herşeyi yeniden kurmuş ve olgunlaşmıştım.
Zaman
Çok önemliydi 1 hafta olsun, 1 ay olsun sayısı önemli değil benim nasıl düşündüğüm ve kalbimin sesini dinlemek.
Tek istediğim her zaman mutluluktu.
Nasıl tanışmıştık sizlerle nasıl başlamıştı benim hikayem.
Ben Masaldım ilk okuduğunuz Masal aynı değil içimden geçenleri düşündüklerimi okuduğunuzda farkı olduğumu eminim anladınız.
Aldatılarak başladık sonra gün batımında Baran'la tanıştık efsane, zengin, yakışıklı herkesin hayallerinde olan biriydi ancak ben Kuzey'le tanıştığımda, konuştuğum da kalbimin sesini dinledim.
Kuzey evlendiğin adam, sevdiğim ve çocuklarımın babası.
Bu kısa zaman diliminde her neyse 1 yıl boyunca Kuzey ile sıcacık bir aile ortamı kurmuştuk.
Baran ise tuhaf gelicek ama sevgilisi ve bir kaç arkadaşı ile bizim evin yanında ki evde oturuyorlar ben bizim evi çok beğenmiş ve çok istemiştim Kuzey de beğenmişti taşındık herşey güzel derken Baranlar taşındı tabi ki Kuzey Beyin keyfi kaçtı ve taşınmak istedi.
Ama o sıralar ben biraz hırçındım ve hamilelik hormonlarımdan dolayı Kuzey'le kavga bile ettik. Biz o sıralar kavga edince haliyle bir kaç belirtiyle hamile olduğumu öğrendik inanılmaz anlardı bizdee tabi ev işini kavgayı Baran'ı unuttuk.
Sadece ama sadece kendimize ve iki güzel bebeğimizin sağlığına odaklandık.
Şimdi ise kızım Kumsal Ada babasıyla gezmelerde babasına çok bağlı asla kucağından inmez az önce gittiler evden. Acıktığında ortalığı birbirine katan bir prensesim vardı. Kardeşi bile süt emmeğe başladığında hissediyor galiba çünkü hemen ağlamaya başlıyor.
Oğlum ise şuan benimle ve kucağımda karnını doyurmakla meşgul.
Mavi Tuna biricik prensim.
Dediğim gibi geleceğime dair aldığım her karar gerçekten çok önemli.
Iyi bir iş, iyi bir eş. Hayatımın odak noktası olan herşey benim için bizler için çok önemliydi ve ben Gün Batımı ile devam etmek istemedim.
Hem aklım hemde kalbimin sesini dinledim.
Ve
Huzurluyum, mutluyum..
👉🏻⭐👈🏻
Yazar sizinle en sevdiği sözü paylaşacak hazır mıyız?Bu sözü ya akla ya kalbe kazıyın olur mu benim için çok değerli daha önce paylaşmış olabilirim ama bir daha ve bir daha diyorum ki...
Akıl kalp kadar yormaz bedeni'
Ahmet BatmanSon birşey daha kendime sakladığım isimleri sizler ile paylaştım.
Mavi Tuna
Ve
Kumral Ada
Aslında bir kitap isimleri ama çok mükemmelll 👌🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜN BATIMI(Tamamlandı) |kısa hikaye|
RomanceHikayeden kesitler -Artık yeni kararlar aldım ve bu kararlara göre hareket edeceğim düşüncelerim ön planda olucak. Neydi. "Akıl kalp kadar yormaz bedeni" ~~~~~~~~~~ -Ne dicem lan ben ne dicem tuvaleti bulamadım bende buraya yapıyorum aynen çekmeceye...