Heyecanla bekleme yerine ilerledim. Dün buranın görevlisiyle konuşmuştum. Bana yanımızda görevliler olması koşuluyla izin vereceğini söylemişti. Bende kabul ettim.
Elimdeki çantayı sıkı sıkı kavrayıp sandalyelerden birine oturdum. Heyecanla beni çağırmalarını bekledim.
"Ah Jimin."
Biri ismimi seslendiğinde merakla sesin geldiği yöne baktım. Bir kız gülümseyerek bana doğru geliyordu. Bu kız kimdi? Beni nereden tanıyor?
"Selam, oturabilir miyim?"
Kafamı sallayıp elimle yanımdaki sandalyeyi işaret ettim.
"Beni hatırlıyor musun? Dün tanışmıştık."
Sahi dün yanıma gelip birşeyler söyleyen kızdı bu.
"Ah evet hatırlıyorum."
Gülümsediğimde kız da gülümsedi.
"Bugün de hoşlandığın çocuk için mi geldin?"
Kafamı sallayıp gözlerimi görevliye çevirdim. Çok heyecanlıydım. Bir an önce Taehyung'u görmek istiyorum.
"Elindeki ne?"
Kız merakla elimdeki çantaya baktığında bende gözlerimi çantaya çevirdim.
"Taehyung için birşey getirdim."
Kızın kaşları havalandığında ismimi duyunca hızla ayağa kalktım. Kıza kısaca veda edip görevlinin yanına gittim.
Görevli çantadakileri kontrol ettikten sonra beni bir odaya yönlendirdi.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde Taehyung'un koltukta uyuya kaldığını gördüm.
Yüzümdeki tebessümle yanına yaklaşıp koltuğun önüne çöktüm. Bir süre gözlerimi bütün yüzünde gezdirdiken sonra elimi yavaşça yanağının üzerine koydum.
Yanağını yavaşça okşarken Taehyung'un uyanması için ona seslendim.
Her ne kadar onu uyandırmak istemesem de zamanımız azdı. Bu yüzden onu kaldırmam gerekiyordu.
Taehyung yavaşça gözlerini açtığında kalp atışlarım hızlanmıştı.
Taehyung gözlerini gözlerime diktiğinde ona en içten gülümsememi sundum.
"Günaydın uykucu."
Taehyung gülüp yattığı yerde doğruldu. Bende ayağa kalktım.
Taehyung kollarını iki yana açıp gerindikten sonra merakla bana baktı.
"Neden buraya geldik."Gülümseyip gözlerimi etrafta gezdirdim. Yan tarafta gördüğüm sandalyeyle ona ilerledim ve sandalyeyi odanın ortasına götürdüm.
Taehyung merakla ne yapacağımı izlerken ona ilerleyip elini kavradım."Hadi."
Taehyung birşey demeden ayağa kalktığında onu sandalyeye oturttum.
"Şimdi gözlerini kapat. Ben sana aç demeden açma tamam mı?"
Taehyung yine birşey demeden gözlerini kapattı.
Gülümseyip kenara koyduğum çantama ilerledim ve çantayı koltuğun üzerine koydum.
Göz ucuyla odadaki görevlilere baktıktan sonra çantanın içinden önlük, tarak, makas ve traş makinesini çıkardım.
Önlüğü elime alıp Taehyung'un yanına gittim ve önlüğü üzerine geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Kill Someone For You ➳ Vmin Texting
Misterio / Suspenso16.03.2021: # 17 -vmin Thekiller95: Senin için birilerini öldürebilirim Park Jimin. Ama karşılığında bana birşey vermen gerek. Parkjim: Ne istiyorsun? Thekiller95: Sevgini.