i'm falling
──────────── ˖⋆࿐໋ ────
──────────── · · · · ✦
A csillagok fénye alatt, valahol az esős London utcáin épp most fonódott egymásba két autó. A grafitszürke Mercedes légzsákja erőteljesen csapódott a kormány mögött ülő idősödő férfi arcába, fogai egymásnak koccantak, míg orra reccsent egyet, s azonnal útnak indult bíbor vére. Úgy tűnt, az angyalok vigyáztak rá, és megúszta ennyivel, ám a fiatal, jegyben járó pár már közel sem volt ennyire szerencsésnek mondható. Az ütközés közben kinyílt az anyósülés felőli ajtó, melyen a fiatal nő kiborult, s nagy erővel csapódott az üvegszilánkokkal beborított aszfaltra. Fájdalmas sikoly hagyta el ajkait, ahogy vékony bőrét átvágva, húsába vájtak a szilánkok. Kezeivel igyekezte védeni gömbölyödő hasát, de minden igyekezete ellenére is erős ütés érte a pocakjában lakozó kis életet. Könnyei patakokban folytak le porcelán szerű, horzsolásokkal tarkított arcán. Érezte vére melegét combja belső részen, kínzó fájdalom nyilalt újra, s újra hasába, mintha késsel döfködték volna. Semmi másra nem tudott gondolni abban a pillanatban, csak arra, hogy a pici jól legyen. Valahol a szíve legmélyén azonban érezte, hogy a babája szíve többé már nem verdes benne. Mintha villám hasított volna belé, szemeivel az autó után kezdett kutatni, melynek folyamatosan villogó fényszórói megcsillantak az apró üveg darabkákon. Úgy érezte szíve abban a pillanatban hasad meg, sírása csak még keservesebb lett. Eközben erejét vesztve ugyan, de határozottan vágta ki a Mercedes ajtaját a tulajdonosa. Először elszörnyedve, kétségbeesetten nézett végig szemeivel a két roncson. Hálás volt, amiért ilyen könnyen megúszta, ám öröme nem tartott sokáig. Vékony ajkai elnyíltak egymástól, szívét félelem járta át, ahogy végig járatta kék íriszeit a másik Mercedesen. Egy férfi lógott ki a kitört szélvédőn. Arccal lefele, mozdulatlanul hevert a fekete motorháztetőn. Remegő lábakkal szaladt vissza autójához, be hajolt az utastérbe és érintőképernyős telefonja után kezdett kutatni. Néha-néha felpillantott. Keserves zokogást, és szapora levegővételeket hallott, ám képtelen volt bemérni a szenvedő helyzetét. Túl rémült volt, idő közben kezébe akadt telefonját is alig tudta kezelni. Félre nyomta a számokat, annyira remegtek ujjai, ám végül mégis sikeresen tárcsázta a 999-et, ezzel talán két életet is megmentve.
──────────── · · · · ✦☾ melody frewen ☽
STAI LEGGENDO
honey -lewis h.
Fanfictionlassan haltam meg melletted, de ez volt a leggyönyörűbb halál, a szerelmünk halála 2021 | @bharbhiee