Selam bebekler bu bölüm biraz parça parça olacak 3 kişinin ağzından yazacağım umarım olayı takip edebilirsiniz elimden geldiği kadar açık yazmaya çalışacağım
Ömer'den
"ulan Ömer ulan senin yüzünden sıcacık uyumak varken burda tuvalet temizliyorum lan"
İki dakikaya bir susup susup yeniden bana söylenmeye başlıyordu Cenk. Tabii soracaksınız biz niye burdayız. Ben ve çağıran asker ilerlerken daha Kerim komutana gitmeden beni ve Cenk'i tutup götürmüşler di yok efendim biz nasıl askermişiz, çıktığımız çarşı izninde bile olay çıkartmışız, bu yüksek yerlere giderse başımız yanarmış, askerliğimiz uzarmış ama onlar merhametli(!) imiş. Böyle böyle konuşup bizi de burayı temizliğe bıraktılar en alt katta ve uzuuun süredir kullanılmayan tuvaleti temizlemeye...
Aslında Cenk haklı yani benim yüzümden onun da başı yandı boşu boşuna. " Yaw tamam dedik be kardeşim hem ne olmuş yani kardeşin için tuvalet temizlemişsen"
"Yaw tamam beğ sustum sustum ama yani bunlar da resmen bizi bekliyormuş şuraya bak yaa "diyerek yüzünü eşkitti Cenk "hem onu bunu boşver de o gelen it kimdi de seni o kadar sinir etti anlat bakalım hele" diye sordu Cenk aslında bekliyordum bu soruyu haklı olarak. Kafamı çevirip kapıya baktım. Akşam yemeği saati olduğu için pek kimse yoktu.
"O aslında benim eski sevgilimdi"şaşkınlıkla araladı ağzını Cenk "ulaaan duruma bak hele sen ee niye gelmiş seni mi özlemiş"
"Özlemiş kardeşim özlemiş de başka şeyleri"
"Nasıl? Haa şey başka. Başka şey...yuh ama yani"
"Ulan bi dur anlat dedin anlatıyoruz surda aa "sitemimin ardında eliyle ağzına görünmez bir fermuar çekti ve sessizce dinlemeye başladı. "Yaa aslında çok da eski değil ben gelmeden 3 gün önce ayrıldık çünkü beni aldatıyormuş "vay şerefsiiiz diye söylendi arada Cenk "aynen öyle kardeşim bayağı şerefsiz bir insandır kendisi. Ben aslında dövmeyecektim onu ama son yaptığı şey çok sindirime dokundu yani resmen sürtük muamelesi yapıp otele çağırdı beni ahh Kerim komutan olmayacaktı da onu bir güzel haşat edecektim orda varyaa" buraya doğru gelen ayak sesleri ile susmak zorunda kaldım. Bir asker elinde bir tepsi ile gelmiş yemek getirmişti. Cenk hemen atıldı yemeklere "Allah razı olsun kardeş yaa ölüyorum açlıktan."
"Kerim komutan yolladı yemeklerini yesinler sonra da çıkıp yatabilirler dedi. Haa bu arada Ömer seninle de yarın akşam konuşacakmış sabahtan işleri olduğu için akşama gelecekmiş iletmemi istedi de hayırdır ki ya ne konuşacak seninle komutan"diye sordu dedikoducu teyzeler gibi.
"Sanane acaba ne etcen de mahallanin dedikoducu teyzeleri gibi sordun" diyince aman be dedi ve arkasını dönüp gitti sanırım dedikodu alamadığı için üzüldü.
****
Yemeklerimizi yiyip olayların hepsini anlatmıştım Cenk'e açıkçası çok iyi gelmişti Cenk ile konuşmak bayağı rahatlamıştım.
Daha sonra ise koğuşa çıkıp Güzelce dinlenmiştik dünkü olaylardan dolayı çavuşların ne kadar sert davranacağının farkındaydık ama doğrusu bu kadarını da beklemiyorduk.
Kerim Metehan tarafı
YazardanKerim komutan şeyler arıyordu daha sonra bulamayacağına kanaat getirip garsonu çağırmak için ellerini kaldırdı garson yanlarına geldiğinde hararetine alacak açık bir çay istedi daha fazla susmanın yersiz olacağının farkına vardı ve söze girdi "artık bana ne anlatacağını söyler misin zira daha fazla burada duramam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞLADA TEHLİKELİ AŞK
Fiksi Remaja(TAMAMLANDI) Askere gitmeden 3 gün önce aldatılan Ömer ve komutanı arsında geçen imkansız aşk 🌈⃤🏳️🌈⃤