Selam bebeklerim oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen biriciklerimÖmer'den
Babam olacak adamı o gün orda gördüğümde bunun bir tesadüf olduğuna inanmayı çok fazla istemişti ama bu elbette böyle değildi...
Çünkü o şehire benim için gelmişti. Daha doğrusu benim için bile değil o elif için gelmişti... Ah aslında olay çok fazla karışıktı ben size en başından anlatayım en iyisi.Babam olacak o adam hapisten çıkmıştı bir hafta önce aslında brnim bundan haberim bile yoktu annem ben burda telaş yapmayayım diye söylememişti bana hapisten çıktıktan sonra annemden Elif'imi almak istemiş annem vermeyince ise tehdit etmiş çünkü o da biliyor yasal olarak Elif'i geri alamayacağını annem ise kaçırma ihtimalind karşı Ankara'da ki bi arkadaşına yollamış kısa süreliğine babam ise Elif'in orda olmadığını fark edince benim yanıma yolladığını düşünüp buraya gelmiş.
Yanımda olmadığı için ise benimle konuşmak istemiş "Elif benim kızım istesem çok kolay alırım ama siz beni uğraştırmadan verin o kızı" dedi. Hıh üstelik Elif'i sevdiği falan da yok kim bilir ne çıkarı vardı Elif'den de bu yüzden istiyordu kızı.
Şimdi ise Kate ve Kerim'in evine gelmiştik çarşı izninde başka yere gitmek istememiştim.
" Ömer'im tamam öğrendim babanın Elif'i neden istediğini" yanıma oturunca kafamı sallayıp devam etmesini söyledim. "şimdi cezaevinden denetimli serbestlik ile çıkmış fakat Elif'i yanına alırsa iş değişir bi çocuğu olduğu için ve kendini düzeltmiş gibi göatereceği için cezası tamamen silinebilir bu yüzden Elif'i istiyor baban" adi şerefsiz tabii ki Elif'i sevdiğini düşünmemiştim ama bu kadarı da fazla değil miydi yani.
"ama alamaz yani değil mi? Sonuçta onlar bıraktı Elif'i Elif bize geldiği zaman 20 günlüktü daha minicikti. Kerim lütfen alamaz de hem o bilmez de Elif'e bakmayı"
"şşşh tamam sakin ol bebeğim halledeceğiz elimden geleni yapacağım almaması için tamam mı" Kate söze girdi arkadan" yaa biricik eniştem üzülmesin bende burdayım bırakmayız tabii ki o minnoşu yaban ellere hem tamam bırakın üzülmeyi size miss gibi yemekler yaptım hem tatlı olarak profiterol de var hadi gelin gitmeden yiyin bakalım. " bu kız gerçekten çok farklıydı bulunduğu ortamsa ne olursa olsun neşenizi yerine getiriyordu biraz da deliydi sanırım.
**********
Yemeğimizi yiyip evden çktık Kerim ile arabada yavaş yavaş gidiyorduk biraz sessizlik istediğim için bilerek erken çıkmıştık askeriyenin yanında çok güzel ormanlık bir alan vardı oraya gidiyorduk şimdi de.
"yavrum geldik inelim biraz sohbet ederiz hadi az vaktimiz var zaten"
"ay komutanım dalmışım bi an soryy"
İnip oradaki manzarayı izlemeye koyuldum arabayı kapatıp gelen Kerim ağaca sırtını vererek oturdu, beni de yanına çağırdı. Yanına doğru ilerledim ama lanet olsun ki böxek fobim vardı ve ben yere oturamazdım. Aklıma gelen fikirle sırıtıp Kerim'in dibine gittim ve yan, bi şekilde kucağına oturdum, benden bu hamleyi beklemeyen Kerim biraz şaşırsa da daha sonra elini belime atıp biraz daha kendine çekti ve başımı göğsüne yaslandı. Bir süre öyle bekledikten sonra konuşmaya başladım. "çok güzel gerçekten çok güzel şu an ama hayatımız bu an gibi değil Kerim sende farkındasın değil mi, Cenk orda ne zaman uyanacağı belli bile değil, eşi orda bebekleri ilw canıyla cebelleşiyor istikbali belli değil onunda, babam... Ona baba demek bile istemiyorum ama ya Elif'i alırsa? Kerim biliyorum bakamaz bakmaz o Elif'e keşke bakabilecek birisi olsa keşke değişebilecek birisi olsa ama o değişmez sende söyledin sadece tamamen tahliye olmak için istiyor Elif'imi Kerim ben çok korkuyorum kardeşim için"
"şşşh tamam bebeğim ağlama lütfen kurban olurum senin gözünden düşen her bir yaşa halledeceğiz bebeğim gerşeyi tek tek halledeceğiz belki zor olacak ama sen benim hayatıma girdin ya bebeğim ben senin için her dağı aşar, her zorluğun üstesinden de gelirim be yeter ki sen böyle yamacımda ol benim he kuzum olur musun hep yanımda? Bak bunu bu şekilde söylemeyi planlamıyordum ama 4 gün kaldı askerliğinin bitmesine ve ben senden ayrılmak istemiyorum bebeğim "
" hayır hayır bende seni bırakmak senden ayrı kalmak istemiyorum hele ki böyle bir dönemde asla istemiyorum ki gitmek"
"tamam bak biz kate ile de konuştuk biraz bi süre onun yanında kalırsın bebeğim olur mu şu durumlarımızı düzeltince ise de keyfimize bakarız belki taşınırız başka bir şehre sen nereye istersen oraya gideriz"
"sen, benim yanımda ol da böyle ben heryerde kalırım sen beni yine böyle sev yeter ki Komutan"
"kurban olduğum ben seni hep sevdim severim Cenk'e ise bu gün gideceğim akşam seni alamayabilirim ama direk sana gelip anlatırım durumunu bebeğim hem şimdi annei de ara istersen gitmeden hadi bakalım kız nasılmış. Telefonumu alıp annemin numarasını tuşladığımda ilk çalışta açmıştı.
"annem nasılsın canım"
"iyi olmaya çalışıyoruz kuzum hastanedeyim şimdi"
"öyle mi nasıl o bebekler nasıl"
"kuzum bu gün sezaryenle aldılar bebekleri küveze koydular anneyi zehirliyormuş artık bebekleri durumu iyi ama kızcağız pek iyi değil oğlum yaşaması mucize diyorlar hem çok kan kaybetti hemde bebekler zehirlemiş anneyi"
"off Cenk de iyi değil anne ne olacak bilmiyorum. Elif'im nasıl?"
"Elif iyi kuzum sen merak etme onu kimselere vermem ben kızımı"
"neyse benim artık gitmem gerekiyor annem seni tekrar ararım kendine dikkat et lütfen seni seviyorum"
"bende seni seviyorum oğlum ara beni yine"
"görüşürüz" diyip telefonu kapattım ve arabaya binip yola koyulduk askeriyeye doğru hayat bize neler getirecek belli değildi ama bu gün o ağacın altında bi söz vermiştik her ne olursa olsun birbirimizi bırakmayacağımıza dair ve önümüze çıkan ve çıkacak olan zorluklara rağmen birbirimizi sevmekten vazgeçmeyecektik.
Acılara yürüyor korkmuyorum cuppa Cuppa
Naber bebeklerim nasılsınız
Bölüm çok kısa ama sizi bekletmek istemedim daha fazla
Kaoslarımız daha yeni başlıyor 😼
Sizi seviyorum aşklar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞLADA TEHLİKELİ AŞK
Genç Kurgu(TAMAMLANDI) Askere gitmeden 3 gün önce aldatılan Ömer ve komutanı arsında geçen imkansız aşk 🌈⃤🏳️🌈⃤