-12-

53 5 0
                                    

MULTİMEDİA YI HİKAYEYİ OKUYUNCA ANLAYACAKSINIZ.İYİ OKUMALARRR.....

Buda neydi  şimdi.O şey bir süre sonra hızla gözden  kayboldu.Bende arabayı sürmeye devam ettim.Korkuyordum.Hastaneye geldiğimizde.Arabadan hızlıca çıkıp bağırmaya başladım.

"Yardım ediiinn.Lütfen annem ölüyor!!!"

Bir kaç kişi geldi ve annemi arabadan çıkarıp sedyeye koydular.Hatahanelerden nefret ederim.Kokusu hep midemi bulandırmıştır.Annemi hastanenin içine götürdüler bense dışarda bir bankta oturdum.Birden yanıma biri oturdu.Uzaklaştım.İyice yakınlaştı.Banktan kalkmak istediimde kolumu tutttu.

"Napıyorsunuz!?"dedim.

"Lütfen rahatsız olmayın"dedi yüzü gözükmüyordu.

"Kolumu bırakırsanız sevinirim!"

"Korkmayın"dedi.Hızla banktan kalkıp gittim.

Birden önümde belirdi.

Arkama baktım.Hayal felan görmüyordum.Banktan saniyesinde kalkıp gelmişti.

"Se...Sen..."dilim tutulmuştu.

"Jessica bu dediklerimi unutma ve yüzüme iyice bak"dedi ve yüzünü gizleyen kapşonunu indirdi.Sarı gözlü dişleri çıkık...Bu bir kurda benziyordu.

"Nesin sen!!?İmdaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!"diye bağırmaya başladım.Eliyle ağzımı kapattı.Tırnaklarıda upuzundu.

"Sus!Koca bir yalanın içinde yaşıyorsun.Hiç birşeyden haberin yok senin!!Burda biraz daha kalmaya devam edersen ölüceksin.Mystic Falls'a git ve orda yaşa annen ölmeyecek"dedi ve kapşonunu kafasına geçirip hızla gitti.

Ne demek şimdi bu?!

Hemen hastaneye girdim ve kantine gidip bir kahve aldım.Masalardan birine oturup kahvemi içmeye başladım.Adamın dediklerini düşünüyordum.Artık ne kadar adamsa.Daha önce hiç böyle birşey görmemiştim.Kahvemin yarsını içip danışmaya gittim. 

"Alice Berty ameliyattan çıktı mı?"dedim

"Nesi oluyorsunuz"dedi kadın.

"Kızıyım"dedim

"Ameliyat devam ediyor."dedi.

"Ne zaman biter peki biliyor musunuz?"

"Tam olarak bilemiyorum.Ama yaklaşıK 3 saat içinde biter."

"Peki kağıt ve kalem verir misiniz?"dedim

"Tabii"dedi ve kağıt ve kalem uzattı.Kağıda numaramı yazıp verdim.

"Annem iyi olursa beni bu telefon numarasından arayın yanlız telefon 4 saat sonra tamamen kapalı olucak.Hatta öyle."dedim

"Peki"dedi kadın.

Dışarı çıkıp arabaya bindim.Hızla eve gittim.İki tane valiz aldım ve tüm eşyalarımı koymaya başladım.Annem ve babamın mezuniyetim için ayırdığı parayıda kutudan çıkartıp yanıma aldım.Garajdan babamın ne olur ne olmaz diye aldığı benzini arabaya koydum.Sonra valizlerimi alıp onlarıda arabaya koydum.Arabaya binip tabelalardan bulabileceğimi düşündüğüm Mystic Falls'a gitmeye başladım.Sabaha karşı -Mystic Falls 20 KM-tabelasını gördüm.Hastane aramamıştı.Hattı kırıp atmıştım.Yaklaşık 25-30 dakika sonra -MYSTİC FALLS'A HOŞGELDİNİZ-tabelasını gördüm.Ve ilk gördüğüm otelin önünde durdum.Arabayı park ettim.Yanıma sadece paramı alıp otele girdim.Loby'deki adam uyuyordu.

"Heyy!"dedim.Adam birden sıçradı.

"Buyrun"dedi

"Sadece 3 saat burda kalacağım"dedim

"10 dolar"dedi ve duvarda asılı olan anahtarlara yöneldi ve bana üzerinde 103 yazan anahtarı verdi.Parayı ödeyip odaya çıktım.Yatağa uzanıp uyudum.Kalktığımda saat 07.28'di.Saçımı toplayıp.Odadan çıktım.Loby'e indim.

"Tanıdığınız bir emlakçı varmı?"dedim.

"Evet "dedi

"Arayabilir misiniz? bana ev lazım."dedim

Adam otelin telefonundan emlakçıyı arayıp konuştu.

"Buraya geliyor"dedi

"Tamam sağolun ben burda bekliyorum dedim ve koltulardan birine oturup beklemeye başladım.Adam yarım saat sonra geldi.Loby'deki adamının yanına  gidip ev bakan kim" diye sordu.Konuşmalarını duyabiliyordum.Adamın yanına gittim.

"Benim!Ev bakan benim."dedim adam şaşırarak baktı ve elini uzattı.

"Ben Edd"dedi elini sıktım.

"Bende Jessica"dedim

"Bana acil ev lazım kaç odalı veya nasıl olduğu fark etmez sadece buradaki liseye yakın olsun gerçi lise nerde onu bilmiyorum ama neyse"dedim

"Tabii"dedi

"Arabam burda onunla gidelim  önerdiğiniz eve." dedim.

"Tabii olur "dedi ve arabaya gittik.Arabaya bindik.Adam bana yolu tarif etti.Kocaman bir okulun yaklaşık 20 metre uzağındaki küçük ama güzel ve sevimli gözüken bir evin önünde durduk.

"Burayı almak istiyorum"dedim

"Ama daha içine bakmadınız"dedi adam

"Eşyalı mı?"dedim

"Hayır"dedi.

"Beni eşya bulabileceğim bir yere götürür müsünüz?"dedim

"Hemen"dedi ve tekrar arabaya binip bir mobilyacıya gittik.Evin üç odası olduğunu bildiğimden ona göre eşyalar aldım.Sonra bir boyacıya gittik.Boyalarıda hallettim.İnsanlar ne diyorsam yapıyorlardı.Hepsi bugün bitecekti.Önce boyacı sonra mobilyacı.Ev için gerekli herşeyi ayarladım.Evi aldım.Herşey tamamdı hepsi bir günde olmuştu.Büyük bir markete gidip yastık yorgan çarşaf ve mutfak için gerekli şeyler aldım.Param azalıyordu.Ertesi günde gidip okula kaydımı yaptırdım.

**********

Gece 02.00 a kadar tüm işler bitmişti.Yeni evimi sevmiştim ama aklım annemdeydi.Ve babamda.

Giysilerimi dolaba dizmiştim.Yarın büyük bir gün beni bekliyordu.....

 MULTİMEDİA DA JESSİCA'NIN YENİ ALDIĞI EV VAR.

SENCE BU AŞK MIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin