Olduğumuz yerde sıkıntıdan patlıyordum.Ne zaman geçecekti zamam?İki haftadır burdayız.
"Hey Stefan"dedim
"Efendim"dedi açlıktan hepimizin yüzü mosmordu.
"Çok acıktım"dedim o sırada baya yüksek bir ses duydum.Bir şey yıkılmıştı.Birden içeri Klaus girdi ve benim bulunduğum demir parmaklıklarım kilidini kırıp kapıyı açtı ve beni sürüklemeye başladı.
"Stefan yardım et!!!"diye bağırmaya başladım.Stefan parmaklıkları kırmaya çalıştı ama yapamadı. Bense sürüklenerek dışarı çıktım. Klaus benim ağzıma kan torbası verdi. Hızlıca içtim. Kendime gelmiştim.
"Bırak beni Klaus!!!"
"Hayır. Olmaz"dedi.Damon ve Stefan aşağıda açlıktan ölecekti.
Beni bulunduğumuz yerin bahçesine sürekledi ve içeri bir şey döktü sonra ateşe verdi.
"Yapma ne olur yapma"diye bağırdım hem ağlıyordum hem bağırıyordum.
"Gözlerini benim gözlerime hizaladı.
"Stefan ve Damon'ı unut. Annen Mikael'le evlendikten sonra tanıdığın herkesi unut vampir olduğunu unut. Senin ailen
Alice ve Jackson.Normal hayatını yaşa her gün evde kan iç fakat içtikten sonra içtiğini unut.
!"dedi.
"Sen kimsin?"dedim yanan eve bakarak.
"Gel benimle seni annenin ve babanın yanına götüreceğim. "dedi
"Annemi nereden tanıyorsun?"
"Arkadaşım"dedi ve beni arabaya bindirdi.
"Eve gitmek istiyorum hemen"dedim
"Gidiyoruz zaten"
Yaklaşık iki saat sonra evim olduğunu bildiğim fakat hiç görmediğimi hissettiğim bir eve geldik. İsmini bilmediğim kişi kapıyı çaldı.
"Alice,Jackson kızınızı getirdim"dedi
Onlar annem ve babam mıydı?
"Anne!Baba!"dedim ve onlara sarıldım. Tanımadığım isimli adam gitti ve bende annemlerle salonda sohbet etmeye başladık.
"Anne bu kasabanın adı neydi?"
"Beacon Hills"
"Yaa birde o az önceki adam kimdi?"
"Çok yakın bir arkadaşımız"dedi babam.
"O niye beni eve getirdi? "dedim merakla.
"Kaybolmuştun seni buldu ve getirdi"dedi babam.
Burada be işim var benim diye geçirdim aklımdan. Anneme veya babama benzemiyordum.Onlar ailem değil mi acaba?Hayır onlar benim ailem saçmalamamalıyım.
*************
-YIL 2006-
Yatağımda sessizce oturuyordum.Annemin bağırışları kulağımı çınlatıyordu.Babamın evde olmaması dahada korkmama sebep oluyordu. Evde biri vardı ve annemi duvardan duvara vuruyor ve yerde sürüklüyordu.Ne olduğunu bilmediğim ama çok fazla hissettiğim bir güç vardı. Adrenalin patlaması yaşayabilecek gibiydi bu güç. Bir süre sonra evdeki sesler kesildi. Odamdan çıkıp sessizce mutfağa gittim. Elime bir bıçak aldım. Ve salona yürümeye başladım.Kan kokusu çok derinden geliyordu.Canım istiyordu.Fakat hangi insan kan içerki.Saçmalıyordum.Salona geldiğimde salonun ortasında yatan annemi gördüm. Kafası kolu bacakları kanıyordu.
Hemen yanına koştum.
"Anne iyi misin? "dedim.Gözümün altında damarlar belirginleştiğini hissettim.Ve hemen annemden uzaklaştım.Bunlar neden oluyordu?Babamı aradım. Açmadı tekrar annemin yanına yaklaştım.Annemin koluna girdim ve arabaya kadar zorlukla yürüttüm.Arka koltuğa yatırıp kapıyı kapattım.
Sonra arabaya binip arabayı çalıştırdım.Birden karşıma birşey çıktı.Arabayı durdurdum.Hava soğuk olduğu için camlar buğlanmıştı.Karşımda duran şey canavara benziyordu daha çok dağ aslanına.Garipti.Bende hem korku hem savaş hissi oluşturmuştu.Canavarımsı şey arabaya iyice yaklaşıp buğulu cama bir şey çizdi.
SPIRAL!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENCE BU AŞK MI
RandomMERHEBA ÖNCELİKLE BU 2. KİTABIM UMARIM SEVERSİNİZ VAMPİR VE KURTADAM DOLU BİR KİTAP.MACERA AKSİYON NE ARARSANIZ VAR HİKAYE TAMAMIYLA BENİM DÜŞÜNCEM SADECE KARAKTERLERİ THE VAMPİRE DİARİES VE TEEN WOLF TAN ALINTI.İYİ OKUMALAR