-9-

62 6 1
                                    

"Kol! "dedim

" Jessica"dedi

"Bunların hepsini sen yaptın.bu kazıklar mine çiçekleri!!"dedim bana vampir diye bağıran herkes susmuştu.Etki altındalardı.

" Aynen öyle hepsini ben yaptım canım"dedi

"Neden!"dedim

"Sen tatlı dilden anlamıyordun bende diğer yollardan halledeyim dedim.Ya şimdi bana dönersin ya da..."dedi

" Yada ne söylesene"dedim

"Yada ölürsün"dedi

"Sen manyak mısın?! Sen beni aldattın ve şimdi hiç birşey yokmuş gibi sana geri döniyim saçma,çok saçma"dedim.Kol elleriyle halka bir işaret yaptı. Halk üzerime yürümeye başladı.Birden biri gelip karnıma kazık sapladı.Bu sahne bana dejavu yaşattı.Mikael'e de Kol kazık saplamıştı.Kazığı mine çiçeğine batırmışlar.Acıdan yere düştüm.

"Istersen öldür ama asla sana geri dönmiycem.Insan sevdigine bunu yapmaz"dedim

"Kazığı çekin"dedi ve devam etti. "Seni seviyorum Jessica ama huylarını sevmiyorum ilk tanıştığımızda sen ailenin en serseri üyesi sensin demiştin evet ailenin en serseri üyesi benim ve ben bir meleğe aşık oldum"dedi

"Ama sen şeytansın o yüzden hiç olmayacak bişeyi isteme"dedim

"İmkansız aşklar güzeldir tatlım"dedi ve devam etti.

" Senin gibi"dedi

"Senden nefret ediyorum. " dedim.O sırada elbiseme bişey battı.O şeyi elime aldım.Bu kazıktı.Alıp Kol'a batırabilrdim ama bu onu oylamaya yeterdi.Ya onla gitcektim yada kazığı batırıp kaçıcaktım.

Ayağa kalktım ve yüzümü onla aynı hizaya getirdim.

"Ah Kol özürdilerim"dedim

"Seni seviyorum"dedi ve dudağımdan öpmeye başladı.Tam o öperken kazığı çıkartıp ona sapladım ve geri çekildim.

"Herşey bir oyundu ama bu seferki mutsuz sonlandı. "dedim

" Bu iş daha bitmedi!!!"diye bağırdı ben ordan uzaklaşırken.Nereye gidiceğimi bilmiyordum.Acil bir yer bulmaydım hafiften acıktım da.Şehir merkezine indim ve orda kalabilcek bir otel aramaya başladım.Ve buldum önce otele giriş yapmalıydım.Otel görevlisini etki altına alıp odama çıktım.Sonra odadan çıkıp koridorda gezmeye başladım baya gösterişli bir oteldi.Birsürü insan vardı.En sonunda birinin yanına gittim ve

"Selam"dedim

"Selam"dedi amerikan aksanıyla.Bundan beslenmem lazımdı ama mine çiçeği varmı bilemiyodum.Bende elleromi boynuna doladım ve yüzümü ona yaklaştırdım.Sarı saçları ve kahverengi gözleri vardı.Yazık olcak ama neyse . İyice yüzüne yaklaşıp nefesini kokladım.Mine çiçeği yoktu çok insan olduğu için bi kenara çektim odama götüremezdim dikkat çekebilirdim.Kafamı boynuna gömdüm ve dişlerimi boynuna geçirdim dışardan öpüşüyoruz gibi gözüküyor olabilirdi.Ama kanı gayet lezizdi tüm kanını içmedim.Sonra etki altına alıp herşeyi ona unutturdum.

*****1900*****

100 yıl felan o otelde yaşadım günlerim çabuk ve eglenceli geçiyordu. Artık otelden gitme zamanım gelmişti.Bugün otelden çıkmayı planlıyordum.Taki saat 13:00 a kadar otelin camından dışarıyı seyrediyordum.O sırada otele yeni biri geliyordu kızın yüzü tanıdıktı ama saçları dalgalı esmer bu...bu KATHERINE!!!

Hemen çıkış yolu bulmam lazım ama ona yakalanmadan çıkmam imkansız işte şimdi mahfoldum!!

SENCE BU AŞK MIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin