Poglavlje 1

810 26 1
                                    

Prvi dan

🐍

-/uvod /-

Angela Felton učenica je u Hogwartsu. Danas njim je prvi dan 4. godine. Uskoro saznaje puno toga o sebi što nije znala.
Postoje li lažne smrtonoše?
Postoji li ljubav na prvi pogled?
Samo su neka od pitanja koja su mučile Angelu. Angela je u Gryffindoru, ali njezina najbolja prijateljica, Pansy, nije sa njom. U Gryffindoru stekla je puno novih prijatelja, Hermionu, Rona i Harrya. Između Harrya i Angele nešto se dogodilo tijekom ljeta, zaljubili su se. Kako će to biti kada ju Harry slomi? Tko će joj dati utjehu? Puno raznovrsnih pitanja, na koje ćete nadam se naći odgovor dok čitate.

-

-|Hogwarts Express|-

"Uhhh", promrmljala sam. Naravno, Hermiona je to čula. Bila sam jako uzbuđena i kada sam vidjela Harrya i Rona odmah sam ih zagrlila. Htjela sam zagrliti Pansy jer se cijelo ljeto nismo vidjele, ali kad ja ne bih bila s Harryem i Ronom ona bi bila s Malfoyem i Zabiniem, a kad bi ona bila slobodna ja bih bila s Harryem i Ronom. Tako da nismo mogle razgovarati...

-

Ušla sam u vlak i sjela s Ronom, Harryem i Hermionom. Put je bio dosadan. Razgovarali smo o svojim zgodama i nezgodama tijeko praznika. Njihovi praznici bili su puno biše zanimljiviji nego moji, oni su zabavljali dok sam ja tražila pravu istinu o sebi.

Harry i ja smo se zagrlili, nedostajo mi je. Nedostajao mi je njegov zagrljaj, nisam mislila da će mi toliko nedostajati. Njegov zagrljaj me čini najsretnijom na svijetu. Nisam ni mislila da će me netko poput njega moći napraviti ovoliko sretnu.

Nakon onga što se desilo tijeko ljeta trebao mi je čvrst zagrljaj. Još uvijek nisam vjerovala.

Tijekom ljeta otkrila sam nešto i znala sam ako to kažem Hermioni, Ronu i Harryu da se više neće družiti sa mnom. Ja- um... Ja sam usvojena, a moji pravi roditelji oni su smrtonoše. Ne znam zašto, ali zbog tog se meni pojavila moja tetovaža. Moja 'mama', pomajka, ne znam kako ju zvati kaže da je to najvjerojatnije jer mi je jedan od mojih roditelja prenio tetovažu ili sam jednostavno, pobrala njihove tetovaže, ali svejedno nisam prava smrtonoša.

-

Početak kao i svaki. Ne mogu reći da su početci dosadni, ali kada ih slušaš već nekoliko godina, postanu ti dosadni. Prvašići i sve to. Bla bla bla... Krenula sam prema svojoj sobi. Dok prolazim prema svojoj sobi uvijek prođem pokraj wca i ono me uvijek podsjeti na prvu godinu.

--|prva godina|--

"Što?!"- uzviknula sam, dok sam izlazila iz kupaonice. Ispred mene je bio giganski TROLLLL!!!! Hermiona mi je brzo rekla da se sagnem inače bi me trol udario. Ušla sam u jedan wc i tamo čučala dok je trol išao na Hermionu.

Hm... da... ja sam bila u wc dok je trol napadao Hermionu.

Ubrzo kad san shvatila što sam napravila, krenula sam pomoći Hermioni. Dok na vratima nisam vidjela Harrya, Rona i... Jesu li moje oči dobro vidjele i Malfoya.
Brzo sam čula, bilo je ne moguće ne čuti jer je  vikao!

"Sagni se!!", vikao je Malfoy

Čekaj, je li meni to upravo Malfoy spasio život!?

Ubrzo je dotrčao do mene primio me za ruku i izveo van. Kada se samo sijetim da smo mi bili prijatelji.
Da, bili smo prijatelji. Pansy nas je sprijateljila, ali ja se više nisam mogla suzdržati i jednom kada je nazvo Hermionu mudblood, ošamarila sam ga.  I tu naše prijateljstvo prestaje. Hermiona mi govori da sam ponekad malo previše brižna, ali ja to shvaćam kao kompliment.

Mislim Da Te Volim [𝐝.𝐦.]Where stories live. Discover now