Poglavlje 2

391 20 1
                                    

Yule Ball- katastrofa

-

"Angela", rekao je Harry. Čula sam u njegovom glasu da muca. Bio je nervozan ili možda samo prestrašen. Nešto je bilo, odmah sam znala.

"Bi li htjela sa mnom, umm... na Y-Yule Ball?"
"Da!", uzviknula sam sretno. On nije stigao ništa reći, a ja sam ga već zagrlila. Nakon čega me je poljubio. Barem znam da neću ići sama na Yule Ball. Danas navečer idem s Hermionom i Pansy po haljine. Nagovorila sam ih. Pošto su oba dvije moje prijateljice.

Ne ćemo im reći da sam Hermionu podkupila čokoladicama i novom knjigom.

Bila sam toliko uzbuđena za Yule Ball. Taj bal sam čekala od početka školske godine. Prošlr godine išla sam s Ronom. Nije bio baš dobar u plesu, ali barem se trudio. Između mene i Rona nije bilo ništa, samo smo išli zajedno na Yule Ball.

Veselo sam hodala, mohlo ni se reći blago trčala prema Pansy koja me je već čekala.

Krenula sam prema Pansy, ali na putu zaustavi me je Cedric. Nisam imala ideje što me, on sada treba.

"Umm, An-gela, bilitihtjelasamnomnayuleball? " rekao je to toliko brzo da ga nisam ništa razumijela. "Možeš li ponoviti, molim te, ništa te nisam razumijela?", upitala sam ga. Izgledao je kao da mu otežavam život. Ponekad mislim da i ja sama sebi otežavam život. Na njemu se moglo vidjeti da je sav nervozan. Trljao je ruke o dlan i gledao pozorno u moje zelene oči kao da nešto traži u njima. No, ne znam što.

"Želiš li sa mnom... ummm.... na Yu- Yule Ball?", bilo mi ga je žao što sam ga trebala odbiti.

"Oprosti, Cedric. Već idem s Harryem."
"U redu, ako se predomisliš. Reci mi."-rekao je. Čula sam kako mu je glas bio puknut, slomljen. Znate kada nekoga povrijedite skoro da ne počne plakati.
"Naravno, oprosti ali sada mi se stvarno žuri."- rekla sam i otišla.

Pronašla sam Pansy, ali bila je u društvu Malfoya i Zabinia. Već smo kasnile, tako da sam samo upala u njihov razgovor.

"Pansy, idemo li?", upitala sam ju radoznalo i nestrpljivo nakon što je ona odgovorila
"Samo malo, doći ću.",rekla je suprotni odgovor od kojeg sam očekivala. Očekivala sam da će reći. Evo, odmah ili sad ću, a ne taj. Okrenula sam se i krenula tižnim, ali sporim korakom do Hermione da joj kažem da će Pansy kasniti.

Prošlo je 48 sekundi, a ona me je zaskočila. Bila sam presretna. Okrenula sam se da ju bolje vidim. I vidjela sam Malfoya sa nezadovoljnom facom. Sigurno mu nije bilo drago što sam njim 'otela' Pansy. Koliko ga mrzim. Ako mu smeta što se družim s Pansy neka mi reče to u lice. Ove tjedne je sav čudan. Kao da nešto planira. Njegova plava kosa bila mu je po njegovom čelu.

Pogledi su nam se susreli, brzo sam odmaknula pogled, a on se samo nasmješio i otišao.

Ubrzo se meni i Pansy pridružila Hermiona.

"I o kakvoj boji razmišljate?"-upitala je Pansy. Pansy je pokušavala 'ubiti' napetost između nje i Hermione.

Nakon što sam shvatila što je rekla. Odmah mi je na pamet došlo da ću morati imati haljinu s dugim rukavima zbog tetovaže. Hermiona mi je skrenula misli.

"Angela, gdje si?", upitala me lupeći po glavi.
"Ovdje sam, auč to boli Hermiona, razmišljala sam koju boju haljine uzeti.", lagala sam nisam im mogla reći istinu.

"Mislim da ću neku bijelu haljinu.", rekla sam "A, vi možete ponoviti nisam vas slušala?"
"Ja ću crnu. Crna mi nekako ide uz kosu, i jednostavno sviđa mi se ta boja.",rekla je Pansy na što sam samo ja klimnula glavom.

"Ja... Ne znam, uzet ću onu koja mi se sviđa. Za sada sam razmišljala o rozoj i nekoj žutoj No, imam bolje pitanje. S kime idete na Yule Ball?",pitala je Hermiona.

Pansy mi ništa nije govorila s kime ide. Sigurno ide s Malfoyem. Pa mi ništa nije htjela govoriti. Zna da ga mrzim. Opet mi je on u mislima. Ponekad samo uđe mi u misli i nikako da izađe.

"Ronom",rekla je Miona veselo. Znala sam da je zaljubljena u Rona i da čeka njigov poziv.

Ja sam se nadovezala. "Harryem, a ti Pansy?"
"Blaisom!", rekla je Pansy i pogledala me. Na licu joj se izvio mali smiješak. Bila sam začuđena što se moglo vidjeti i na mojoj faci. S kime onda ide Malfoy? Bilo mi je to jedino pitanje u glavi. Ne znam zašto, ali vrtio mi se cijelo vrijeme dok smo kupovale.

"Wow", rekla sam ispred mene je stajala ogromna haljina. Gledala sam ju neko vrijeme nakon što sam napokon znala da mi se ona najviše sviđa odlučila sam kupit ću ovu bijelu haljinu. Prekrasna je. Bila je skupa. Ali kupila sam ju.

Pansy i Hermiona odabrale su svoje haljine. Hermiona me malo čudno pogledala jer sam uzela haljinu s dugim rukavima, ali sam joj rekla "Meni je uvijek hladno, ne želim se tamo smrznuti"

1 dan kasnije
[dan Yule Balla]

Ušla sam u knjižnicu po nove knjige za čitanje. Obažavam čitanje nekako me uvijek smiri. Ušla sam i vidjela. Nisam mogla vjerovati. Cho je poljubila Harrya, a on joj ne samo tako uzvratio. Harry me odjednom vidio. Prestao ju je ljubiti, a ja sam samo potrčala natrag. Harry me sustugao. Nismo bili dugo zajedno, ali poznajemo se dulje nego što znam Rona i Hermionu. Harry me sprijateljio s njima kada sam upala u Gryffindor.

"Što je?!", zaderala sam se na njega, moj glas je bio puknut. U očima su mi se mogle vidjeti suze koje samo da ne padnu. "Slobodno idi s njome na Yule Ball! Ionako ju sigurno više voliš!", vikala sam tako da su me svi čuli.

"Molim te, dopusti mi da ti objasnim nije onako. Kako misliš! Nisam ju poljubio, ona je mene..." prekinula sam njegov govor. "Ali ti si joj uzvrati, ne zanima me ništa.", odjurila sam što dalje.

Otišla sam u sobu plačući bez obzira što god bilo. Svi su gledali u mene. Prošla sam pored Pansy i Malfoya. Koji su također pogledali u mene. Čak je i slavni Draco Malfoy obratio pozornost na mene.

Pansy je odmah potrčala za mnom. Bez obzira ušla je u Gryffindorsku sobu. Nikoga nije bilo briga što je Slytherin u Gryffindorskoj sobi. Vidjelo se da su nešto šaputali. Na što njim je ona smo podigla srednji prst.

"Što je bilo? Zašto plačeš?", upitala me je i zagrlila.
"Vidjela sam Harrya i Cho, poljubili su se", rekla sam "Harry me je prevario"
"Ubit ću tog Pottera", rekla je "Ajde ne plači biti će sve u redu."
"Nemoj! Pansy! Znaš da ga volim!"rekla sam na što sam ju samo pogledala, a ona se samo nasmijala.
"Šalim se Angela!", nasmijala sam se.
"Vidiš i nasmijati te uspijem.", svi su čudno shvaćali kako sam si ja dobra s Pansy. Ipak je ona mrzovoljna Slytherinka, ali ona me najbolje razumije. Bolje od Hermiona i... i Harrya.

"Neću ići na Yule Ball, ostat ću ovdje ti idi. Želim biti sama." rekla sam tužno na što sam ju istjerala iz sobe. Cijeli dan bila sam u sobi. Sva sreća sobu sam imala sama.

Bijela duga haljina do poda. Nisam ju mogla gledati, uzela sam škare i izrezala ju. Ne znam što mi je bilo, ali da izrezala sam ju.
Netko kuca.
"Tko je?", upitala sam, ali nije bilo odgovora.
Otvorila sam vrata, a na podu je bila kutija. Velika bijela kutija.

Uzela sam ju u sobu i otvorila, u njoj bila je prekrasna tamno zelena haljina. Pogledala sam piše li što gdje, ali nigdje ničega.

Vratila sam poklon pred vrata i otišla natrag u krevet. Zatim je opet netko pokucao. Iskreno bilo me je strah. Otišla sam otvoriti vrata i ugledla sam njega s kutijom u ruci.

-

autor: hm, zanima vas li tko je to,
ostavite vote i komentar 💚

Mislim Da Te Volim [𝐝.𝐦.]Where stories live. Discover now