Dani su prolazili i zimski praznici su odlazili. Sa Pansy nisam puno razgovarala, počela me je sve više ignorirati. Isto kao i Draco. Družila sam se uglavnom s Mattheom. Pokušavala sam razgovarati s Pansy, ali nije mi baš uspijevalo. Nakon svog tog ignoriranja, ne znam još uvijek razlog. Pokušavala sam ga saznati, ali nije mi išlo.
Odlučila sam promjeniti stvari i razgivarati s Pansy.
"Pansy.", viknula sam. Ona je bila nekoliko metara ispred mene, stala je na moj uzvik.
"Ne znam što sam napravila, ali ne želim da budemo toliko udaljene. Ne želim da se ljutiš na mene.", rekla sam pomalo tužnim glasom, bilo me je strah njezine reakcije na moje riječi. Što ako me odbije?Gledala je nekoliko minuta u pod i razmišljala.
"Angela, toliko si glupa!", viknula je an mene, sa svojim velikim smiješkom. "Nikada se ne bi mogla ljutiti na tebe.", rekla je, a meni kao da je kamen pao sa srca.
Zagrlila sam ju čvrsto. Nedostajo mi je njezin zagrljaj. Njezin iskren i čvrst zagrljaj.
"Nisam te ignorirala, bila sam zaokupljena školom. Nastava uskoro počinje i imala sam previše zadaće za napraviti", imala je potrebu kao da mi treba dati objašnjenje vidjela sam na njezinom licu.
"Evo, kao ispriku, što sam bila previše zaokupljena, ćemo napraviti danas prespavanac kod mene. Najbolji prespavanac ikad.", rekla je, a ja sam veselo skočila u zrak i ponovno ju zagrlila. Kroz tihi šapat dok smo se grlile rekla sam joj, "Nedostajala si mi."
Cijeli dan smo provele zajedno i na kraju je došla noć. Noć prespavanca, bila sam toliko uzbuđena kao da nam je prvi prespavanac. Uzela sam pidžamu i sve potrebne stvari koje sam ostavila u Pansyinoj sobi. Nisam se još presvukla jer je bilo dosta rano, nakon nekog vremena pričanja, u Pansyinu sobu ušao je Zabini.
"Imam jednu ideju cure?", rekao je sav veseo, ja i Pansy smo se samo pogledale ne znajući što on sprema.
"Kakvu?", upitala je Pansy.
"Što kažete da vi, Draco i ja igramo istina i izazov?", upitao je sav uzbuđen. Nisam bila baš oduševljena tom idejom.
"Može.", rekla je Pansy.
"Ali ako izaberete istinu pijete truth potion.", rekao je i izašao iz sobe."Ideš?", upitala me je Pansy.
"Evo idi ti ja se trebam spremiti i nešto uzeti.", rekla sam na što je ona otišla. U svojoj torbi sam imala mali prašak. Prašak koji kada ga sipaš u napitak, napitak izgubi učinak. Prašak je bio dobar kod nekih napitaka, na primjer truth potion, love potion. Hermiona mi je dala prašaknjednom prilikom kada smo igrali Istina izazov.Stavila sam prašak u džep i krenula prema njima. Još uvijek sam bila u svojoj uniformi.
Sjela sam pokraj Pansy, nasuprot Draca, sjedili smo tako da smo bili u krug. Bilo je vrlo napeto, samo nas četiri smo igrali. Bila sam vrlo nervozna, ispred svakoga od nas nalazio se je truth potion. Trebala sam samo priliku da nitko ne gleda i da sipam prašak.
Blaise je zavrtio bocu. Zastala je na Dracu, on nije pokazivao nikakve emocije.
"Istina ili izazov?", upitao ga je Blaise. Draco mu je hladno odgovorio "Izazov", naravno, Draco ne bi bio Draco, a da nije izabrao izazov.
"Otiđi do prozora i vikni Slytherin je najbolji."
"Nisi moga zadati nešto teže.", odbrusio mu je Draco. Krenuo je prema prozoru. Svi su išli za njim to mi je bila prilika, u svoju šalicu s truth potionom sam stavila prašak. Sada barem znam da sam sigurna ako izaberem istinu.
أنت تقرأ
Mislim Da Te Volim [𝐝.𝐦.]
أدب الهواةAngela Felton učenica je u Hogwartsu. Saznaje da joj je život pun laži, puno gubitaka voljenih osoba, ali on će biti tu i pomoći joj svladati sve prepreke. Upoznaje jednog dječaka koji joj promjeni život. Sve dok nije upoznala njega, nije ni znala š...