Zimski praznici
-
Spremna sam za prespavanac kod Pansy, kada sam ušla u Slytherinsku sobu svi pogledi bili su u mene. Bilo mi je toliko neugodno, čim sam vidjela Pansy bilo mi je lakše. Kad su nju neki Slytherinci vidjeli da ide prema meni odma su odvratili pogled. Voljela sam kako se je svi plaše.
"Tu si, čekala sam te.", bilo mi je toliko neugodno samo sam htjela otići u Pansynu sobu i družiti se s njom.
"Da, evo me! Idemo u tvoju sobu, molim te.", rekla sam polako moleći. Na što mi je ona klimnula glavom i krenula. Bila je nekako tužna pa sam ju odlučila oraspoložiti, otišla se tuširati, a za to vrijeme ja sam se sakrila iza vrata, a ispred vrata stavila sam kutiju u kojoj je pisalo:
'nećeš se izvući iz ovoga što sada slijedi, okreni se'
Izašla je iz kupaonice, uzela kutiju u ruke i pročitala pismo na glas, kada se okrenula počela sam ju škakljati. Mislim da su svi čuli njezin lijepi i ohrabrujući smješak. Tako sam ju škakljala nekih 10 minuta, dok u sobu nije ušao Zabini. Odmah smo se ukočile jer smo znale da će nas prekoriti da smo preglasne.
"Što se ovdje događa? Jeste li vi poludjele?", rekao je ozbiljno, a Pansy mu je odvratila
"Angela me škakljala, a jesmo li normalne to baš i ne mislim.", rekla je na što se svima nama trima izvio smiješak na lice.
"A tako, Angela nemoj biti zločesta prema Pansy.", rekao je i otišao. Zbog nekog razlog volim Zabinia, kada nije u okruženju Malfoya, kada je u njegovom okruženju drugačiji je, dosadan, naporan, umišljen, a kada je bez Malfoya smiješan je i zabavan.Pansy i ja smo se još nekoliko trenutaka družile, a onda smo otišle spavati.
Svih ovih nekoliko dana na praznicima družila sam se s Pansy, ponekad bi nam se pridružio Zabini, zapravo često bi bio sa nama. On nije toliko umišljena osoba kakvom sam ga smatrala. Ponekad bi došao i Malfoy no, onda bih na rekla da moram ići i otišla bih, ponekad bih i ostala. On je toliko hladan i mrzovoljan, ali ima nešto što me privlači k njemu, ne znam što.
Ponekad zatvorim oči i mislim si. Malfoy i ja, zanimljiva konbinacija, ali onda se sjetim, on mene mrzi, dok ja... ja njega... um v- volim?
Ček jel' sam ja upravo rekla da volim Malfoya. Mislim da ga volim, ali mišljenje nikada nije dobro. Jaoo, život mi se zakomplicirao...Moram si ga izbaciti iz glave ne znam što sam upravo rekla.
Cedric me pozvao van, nisam ga mogla odbiti. On je u mene zaljubljen od 2. godine, ali ja njega ne volim. Pokušao je još prije izvesti me van, no nije mu uspjevalo jer sam bila s Harryem, a sada kada smo prekinuli uvidio je priliku i zašto ne probati. Sa Cedricom se trebam naći u 17h, Pansy i ja smo se dogovorile da će ona doći jer me treba nešto i tako me izvući od Cedrica.
Bila sam u društvu Pansy i Zabinia, bilo je 16:45. Došao je i Malfoy.
"No, ja sada trebam ići.", Cedric me već nestrpljivo čekao namignula sam Pansy, a ona mi je uzvratila. Zabini i Malfoy gledali se nas čudno.Kada sam se udaljila čula sam Zabinia kako je upitao Pansy, "Kamo ona ide?"
"Na spoj s Cedricom tj. on nju voli, a ona njega ne, dogovorile smo se da ću ja doći i nešto ju hitno trebati tako da ću je 'spasiti'.""Imam ideju...", rekao je Malfoy, ali ništa nisam mogla čuti došao je Cedric. Na brzinu dok on nije gledao okrenula sam se prema Pansy i dala je pogled ako mi ne pomogneš ubit ću te na što su se i Pansy i Malfoy nasmijali. Nadam se da Malfoy neće napraviti neku gluposti. Malfoy se udalji od njih išao je istim smjerom kojim smo išli ja i Cedric, nakon nekog vremena izgubila sam ga iz vida.
YOU ARE READING
Mislim Da Te Volim [𝐝.𝐦.]
FanfictionAngela Felton učenica je u Hogwartsu. Saznaje da joj je život pun laži, puno gubitaka voljenih osoba, ali on će biti tu i pomoći joj svladati sve prepreke. Upoznaje jednog dječaka koji joj promjeni život. Sve dok nije upoznala njega, nije ni znala š...