-Mama? Unde mergem?-Vei vedea, fata mea.
-Mergem în vacanță? *întreabă fata curioasă*
-Putem spune și așa, Sae.
-Ura! Tata nu vine?
-Ba da! Acum îți aduce bagajul.
-Și ție ți-l aduce?
-Da, da. Cum să nu.
-Abia aștept să stăm cu toții împreună! Te iubesc mama!
Și se apleacă să își sărute mama pe obraz, însă acțiunea îi este oprită de tatăl ei, care în acel moment deschide portiera mașinii.
-Bună tata! Ce faci?
-Bine scumpete. Tu?
-Bine! Sunt fericită!
-A, da? De ce?
-Păi pentru că plecăm în vacanță! Așa a spus mama. *spune ea cu un zâmbet pătrățos pe față*
-Așa ți-a zis mama?
-Da!
-Noi voiam să fie o surpriză!
-Dar încă este o surpriză, tata! Nu știu unde mă duceți.
-Asta așa e scumpo! Atunci, hai să mergem!
-Da! Haideți!
Fata nici măcar nu își putea închipui unde o să o ducă părinții ei. Se uita pe geam și doar își imagina cum va fi vacanța lor. Îi plăcea când făcea poze cu familia ei pentru că știa că atunci când va fi mai mare nu o să își aducă aminte de tot, iar ea nu avea de gând să uite ceva legat de familia ei. Își iubește părinții foarte mult și mereu le spune că va rămâne cu ei și îi va ajuta la nevoie.
Din păcate, tot ce vedea ea roz se va transforma într-un negru absolut și nimic din ce știa ca fiind normal, nu va mai fi așa.
Din acea liniște, o voce serioasă se aude:-Sae? Mai ști când ți-a povestit mama că la un moment dat, o să locuiești și tu cu un bărbat, așa cum fac eu cu tatăl tău?
-Da. Mi-ai spus! De ce îmi spui asta?
-Pentru că unde mergem noi, îți va fi de folos următorul sfat pe care ți-l dau: orice îți spune să faci, o să faci și orice îți interzice, nu faci. Ai înțeles?
-Da, dar nu înțeleg de ce îmi spui astea?
-Oprește! Aici e!
-Mama?
-Hai puiule, coboară!
-B-bine...
Sae coboară sfioasă din mașină și își urmează mama, încercând să țină pasul cu aceasta. Deși se tot întreba de ce mama ei este atât de nervoasă și ce tot încearcă să spună, nu a comentat nimic pentru că nu voia să o supere pe aceasta. Însă la momentul acela nici nu își putea da seama ce se întâmplă.
CITEȘTI
Never going back//Min Yoongi//
FanfictionSaejin află crudul adevăr, când ajunge la casa lui Min Yoongi, bărbatul care a licitat pentru ea și care a depus cea mai mare sumă de bani pentru o fată de doar doisprezece ani. De când a văzut-o prima dată, a simțit cum ceva se schimbă î...