Capitolul 14

148 20 5
                                    



~~~~~~~~~~~~~~~~
**********
<tati, ajută-mă>
**********
~~~~~~~~~~~~~~~~

<Saejin>

Am intrat în cameră și spre mirarea mea, Yoongi nu era. M-am panicat ce e drept și am început să îl caut peste tot.
Am ieșit din cameră și când să mă duc spre bucătărie, îl văd sărutându-se cu iubita lui Jungkook.
    Nu mai înțeleg nimic. Sincer... decât să mă bag, mai bine plec la mine în cameră. Până la urmă este un adult și este tatăl meu, trebuie să îi respect deciziile.
Am decis totuși să mă întorc în camera mea și să dorm pentru că tot ce aflasem mă dăduseră peste cap.
Într-un final reușesc să adorm însă aud cum ușa de la cameră se deschide. Inițial am crezut că e Yoongi, dar am început să realizez că nu e el atunci când mâna lui și-a făcut apariția sub tricoul meu, încercând să ajungă la sânii mei. M-am panicat atunci și am vrut să i-o iau, dar vocea lui m-a speriat și mai tare:

-Dacă te miști sau strigi ceva, poți să îți iei deja adio de la Yoongi, că nu o să îl mai vezi niciodată.

-Ești Taehyung nu?

-Da!

-Și cum crezi tu că îți va reuși planul ăsta ă? Yoongi va veni până la urmă să doarmă cu mine și te va vedea pe tine în pat.

-Aici greșești. Nu o să vină.

-Ba o să vină!

-Ba nu prințesă, nu vine. E prea ocupat cu iubita lui Jungkook.

-A-adică?

-Adică fac ceva ce o să te învăț și pe tine acum..

-Ce? Nu! Nu vreau să îmi pierd virginitatea cu unul ca tine. Plus că nu ai dreptul să faci asta. Sunt minoră și e ilegal, iar eu nu vreau deci va fi viol și vei ajunge la închisoare mulți ani.

-Nu... nu voi ajunge. Pentru că nimeni nu te va crede și nici nu ai dovezi prințesa mea.

-Yoongi mă va crede și lui îi pasă de mine, de asta sunt sigură că va lupta și că va reuși să se ocupe de tine. De aceea va și veni la mine, iar tu nu vei scăpa cu asta.

-Tu nu înțelegi că el nu vine? Spune el mai mult răstit.

-Dar dacă o să mă violezi nu crezi că nu mă va auzi? Pentru că doare! Dar ce vă pasă vouă bărbaților! Nu vă pasă! Spun aproape plângând.

-Nu plânge prințesă. Nu e viol dacă îți place și îți va plăcea.

-Te rog nu îmi face asta... te rog, te implor.

-Îmi pare rău pentru tine, dar nicio fată nu a scăpat, iar acum că am ocazia, nu îți imagina că te voi lăsa să scapi.

<Yoongi>

M-am dus jos să văd unde era Saejin. Nu voiam să o supăr. Știu că  sunt singurul om pe care se bazează așa că o înțeleg. Intru în bucătărie și o văd pe iubita lui Jungkook. Era îmbrăcată destul de sumar însă nu prea îi dădeam importanță. Mă întrebam doar de ce e îmbrăcată așa pentru că Jungkook nu era acasă.

-Bună Suga ce faci?

-Nu mai îmi zice Suga. Ști că nu mai îmi place. Și nu e treaba ta ce fac.

Never going back//Min Yoongi// Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum