Capitolul 13

212 18 24
                                    


~~~~~~~~~~~~~~~~
**********
<Nu vreau să vă mai fac rău>
**********
~~~~~~~~~~~~~~~~

<Saejin>

       Eram acasă cu tati și ne uitam la televizor.
      Nu a durat mult însă că liniștea dintre noi este distrusă de cuvintele sale:

-Saejin trebuie să îți spun ceva important.

-Ce este tati?

-Uite... îmi e greu să te las singură ști asta... mai ales acum când ești în starea asta. Însă eu trebuie să plec cu băieții.

-Păi de ce îmi spui abia acum? Din câte știu eu o călătorie nu se face așa de pe o zi pe alta.

-Da, Jimin mi-au spus abia azi și nu ți-am zis mai devreme și tu ai fost în spital, deci nu am avut când.

     Jimin.... eram sigură că are ceva de-aface.

-Dar stai liniștită nu o să stai singură.

-Păi... cu cine o să stau?

-Cu Taehyung. El a zis că nu vrea să vină așa că s-a oferit să stea cu tine.

Măcar nu stau cu Jimin, deși dacă stau să mă gândesc, Tae este cel mai pervers dintre toți deci tot nu e bine.

-Tati... nu vreau să stau cu el. Mai bine vin și eu cu tine.

-Saejin înțelege că nu poți.

-Dar de ce??

-Pentru că sunt chestii de adulți.

-Foarte bine atunci pleacă. Spun ieșind din cameră și ducându-mă jos.

Nu vreau să stau cu Taehyung. Sunt sigură că ei doi pun ceva la cale. Este logic.
Mă trântesc pe canapea și atunci un gând îmi răsună în cap: "De ce?"
"De ce, ce?"
   "De ce ar vrea să îți facă asta?"

   Chiar că... este ceva la mijloc și nu înțeleg ce.

-Hey, ce faci?

   Mă întorc și îl observ pe Taehyung cum stă în pragul camerei lui. Fix de el nu aveam nevoie.

-Bine, ce pot să fac. Și văd că tu și mai bine.

Era tot transpirat și pe jumătate îmbrăcat. Era clar ce făcuse. Mă mir că nu e impotent.
Vine spre mine și se pune pe canapea:

-Hey baby de ce ești stresată? Spune și scoate un pachet de țigări din buzunar. Vrei?

-Nu mersi. Nu fumez.

-Iar te-ai certat cu Yoongi?

-Nu cred că e treaba ta. Spune și dau să plec, însă mă prinde puternic de încheietura mâinii.

-Stai jos.

    Era foarte serios, se vedea că ceva îl deranjează, așa că am decis că e mai bine să mă așez.

-Ce este?

-Uite care e faza, tu de azi faci exact ce vreau eu și nu o să accept un nu ca refuz.

-Ce? Ești nebun? Adică nu mă înduplec la grupul ăla de la școală și fix la tine fac asta? Nu ai să vezi.

-Aaaa deci îți aduci aminte. Mă gândeam eu.

Never going back//Min Yoongi// Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum