Capitolul 11

169 18 28
                                    


~~~~~~~~~~~~~~~~
**********
<Nu mai vreau să fiu aici>
**********
~~~~~~~~~~~~~~~~

<După o lună>

<Saejin>

    Alarma telefonului sună la șapte dimineața, așa cum ar și trebui să mă obișnuiesc de acum.
    Îmi opresc alarma și vreau să pun capul pe pernă, că doar nu mă trezeam eu așa ușor, că Yoongi intră în cameră.

-Neața prințesă. Nu ne trezim și noi?

-Nu! Spun eu mai mult adormită decât trează.

-Haide Sae! Nu mai fi ca un copil!

-Dar sunt unul!

-În două săptămâni nu vei mai fi.

-Zici că vrei să îmi iei virginitatea așa faci!

-Ce ai zis Saejin?

-Nimic tati! Eu mă duc la baie.

-Vorbim noi după!

-Bine!

-Dacă nu ești gata în jumătate de oră nu mai prinzi mâncare.

-Da așteaptă!

     Mă duc la baie și intru în cabina de duș, făcându-mi rutina destul de repede pentru a-l nu face pe tati să ajungă târziu la lucru, din nou.
    Mă îmbrac la fel de rapid și cobor la masă, unde toți se holbau la mine de parcă era prima dată când mă vedeau.

-S-a întâmplat ceva? Întreb destul de sfioasă.

-Nu nimic. Doar că arăți bine. Spune Jungkook, uitându-se în permanență la tati.

-Ce bine mă, e o bombă! Spune Tae.

-Taehyung! Dacă te mai aud odată că zici asta, plătesc o f**ă să imte exite apoi îți bag p**a pe gât ca să îți dai drumul în gura ta.

-Tati! Strig eu la el, deja speriată de ce a zis.

-A, scuze. Da așa fac dacă te mai uiți la fata mea.

-Eu nu înțeleg de ce ți așa mult la ea. Oricum o să o dai cel mai probabil.

-P-poftim? Spun deja câteva lacrimi făcându-și apariția în ochii mei. Mă dai?

-Nu iubita! Ăsta vorbește tâmpenii. Cum să te dau? Lasă că are tati grijă de el.

-Promiți? Spun deja plângând.

-Da iubita mea promit.

-De ce ți așa mult la ea? Nu e de parcă individa asta e fata ta. Yoongi treci peste!

-Taci Taehyung! Că nici tu nu ești prea breaz.

-Da tu ți-ai lăsat copilul să moară și cu iubita ta. Mă mir că Jungkook mai vorbește cu tine după toate astea.

-Tae lasă. Nu e vina lui. Spune Jungkook deja vizibil nervos.

-Deci de asta erai stresat Kookie?

-Kookie? Ce kookie? Ce ai fată? Mă întreabă tati.

-Nu pot să zic am făcut un pact.

Never going back//Min Yoongi// Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum