Capitolul 8

201 20 22
                                    



~~~~~~~~~~~~~~
********
Chiar tu
********
~~~~~~~~~~~~~


<Jungkook>

-Cum ți-ai dat seama?

-Frate, uite-te la ea. E clar! Tu ai văzut ce seamănă?

-Dar cum e posibil?! Nu era la orfelinat?

-Ba da. De asta sunt 80% sigur. Ea nu a spus că a fost la un orfelinat. Dacă îmi confirmă asta, să fi sigur că ea e.

-Și ce ne facem dacă se dovedește că e ea? Va trebui să îi spui lui Yoongi și-

-Nu! El nu trebuie să știe. Orice ar fi.

-Tu judeci? Dacă se întâmplă să-

-Știu ce zici. Dar ști cine ne poate ajuta?

-Uimește-mă!

-Chiar Saejin.

-Tu ești zdravăn?

-Nici nu ai idee cât.

-Și cum o să o faci?

-Lasă asta în seama mea. Tu doar țineți gura închisă. Până nu e totul confirmat să nu mai deschidem acest subiect, decât  atunci când o să fie nevoie.

-Bine ai grijă!

Mă duc spre bucătărie unde îi văd pe câțiva la masă. Îmi iau o pungă de ramen și încep să îl pregătesc. Mă așez pe scaun și încep să îmi butonez telefonul, până când îl aud pe Yoongi că spune:

-Trebuie neapărat să merg cu Sae la mall să își ia niște haine, dar nu am timp de loc.

-Poate pot merge eu cu ea?

-Nu știu dacă e o idee bună Jungkook. Voi doi nu vă aveți prea bine și-

-Hai nu mai căuta pretexte. Știu că ne-ai auzit conversația aseară.

-Doar dacă e și ea de acord. Dacă nu e, nu te duci.

-Bine! Mă duc să o întreb.

      Urc la etaj și bat ușor la ușă, auzind un "intră" din partea cealaltă. Intru  în cameră și o văd pe Sae stând în pat, cu pătura toată înfășurată pe corpul ei firav, ea fiind mai mult adormită decât trează. Oare de ce îmi fac atâtea filme că poate nu e că din alea. E clar că ea e.

-Neața pisoi. Hai trezirea.

-Nu vleau.

-Asta îți merge cu Yoongi nu cu mine.

-Dal nu vleau.

-Nici dacă mergem la mall?

-La mall? Cumpărături? Sunt gata în zece minute.

      Nu mă așteptam la alt răspuns. Erau două variante pe care le puteam auzi de la tine. Ori Sunt gata, hai să  mergem, ori nu vreau să văd oameni. Aici e bine că nu semeni cu el, bine... îi mănânci bani dacă ești ca ea oricum.

-Dar mergi cu mine ști da?

-Păi tati e de acord?

-Da. Spunea că vrea să te ducă el, dar nu prea are timp și m-am oferit eu. A zis că e de acord dacă și tu ești.

Never going back//Min Yoongi// Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum