alice - bölüm 3

4 0 0
                                    

Bu da kim? numarayı aramak için müsait bir yere;bahçeye çıktı.
"Aradığınız Numara Kullanılmamaktadır."
bu bir komplo muydu? Henza'yı, sevdiği kadını ondan soğutmak için? peki ya Henza'nın hafızasını kaybetmesi ona yeni bir fırsat sağlar mı? Vitali, kafasındaki soru işaretlerine geri dönmüştü. bu sefer yanında bu soru işaretlerini giderecek kimse yoktu.

Doktorla bir kez daha konuşup hastaneden çıktı. arabasına binip aile evlerine gitti. her yeri didik didik aramıştı, bir gizli geçit aramıştı ama hiç bir zaman bulamadı. alice'in ne kadar mecaracı bir kişiliği olduğunu çok iyi biliyordu. kaç yıldır girmediği alice'in önceden vefat etmiş annesinin odasına girme kararı aldı. buraya girmesi yasaktı.

Kapıyı açtığı gibi öksürdü,içerisi tozluydu. çekmeceleri açmaya çalıştı fakat açamadı. bir kilit bağlanmıştı. yatağın üstünde bir not vardı. "Buraya girmen yasaktı, değil mi Vitali?" bu onu korkuttu. tam odadan çıkacakken kapı kolunda bir yazı gördü.

"Aradığın Şey Burada Olabilir."

Odaya geri döndü. tozlu odada halı, yatak, iki tane çekmeceden ve süslü bir avizeden başka hiç bir şey yoktu. ya anahtar bulması gerekirdi,ya da birdenbire oluşan gizli bir geçit. veya.. ikisi de? avizeyi kurculamak için yatağa bastı, gıcırtı sesi. avizenin ampüllerini çıkarıp içlerine baktı, hiç bir şey yoktu.

7 YIL ÖNCE

Vitali, "Anne? Ne yapıyorsun?" diye sordu avizeyle uğraşan Alice'e. Alice, "Vitali! Bunu sakın kimseye söyleme. buraya girmen yasak!" diyip üzerine kapıyı kapatıp kilitledi. içeriden ayak sesleri geliyordu,giderek azalan.

GÜNÜMÜZ

Vitali, 7 yıl önce şahit olduğu olayı hatırladı. avizeyi alıp yere fırlattı ve bağlanma yerinde bir tuş fark etti. tuşun yanında minicik bir boşluk vardı. tuşa bastığı gibi duvarda bir boşluk açıldı ve merdiven ortaya çıktı.

Tırmandı. tozlu bir kapı vardı,sola çevirdi ve içeri girdi. onu bir not karşıladı, "Selam Vitali. Ben Alice, her şeyi bırakıp gittiğim için üzgünüm. Buna muhtaçtım. Öncelikle büyük ihtimal buraya avizeyi kırarak geldin, aptal çocuk. Eğer iyi bir dedektif olsaydın o küçük boşluğa kol takarak açabilirdin.-bazı yerler notta vurguluydu- En nihayetinde buraya geldin, değil mi? Peki ya ne var bu odada, ben mi varım? Ödüller mi var? Aradığın sebep mi var? Kim bilir. Tek söylemek istediğim şey seni çok seviyorum. Yukardan izlerken çok iyi iş başardığını fark ediyorum. -Vitali'nin göz yaşları notu ıslatıyordu.- Her neyse. Hep beraber bu gizemi çözeceğimize inanıyorum,fakat istediğin cevabı zamanla öğreneceksin. Şimdi bu gizli odayı istediğin kadar araştırabilirsin." yazıyordu notta. Vitali,notu okuduktan sonra gizli odadan inip gözyaşlarını silerek gökyüzüne baktı. Minnetlerini sundu.

Geri yukarı çıktı. yukarıda onu ne beklediği hakkında hiç bir bilgi bilmiyordu. merdivenlerden tırmandı. solunda metal bir kitaplık vardı,kitaplıkta bir sürü dosya ve kitap vardı. bunlar önemli,az önemli, önemsiz olarak sıralanmıştı. ve kitaplığın üstünde "EN ÖNEMSİZ ŞEY BİLE SENİN İÇİN ÖNEMLİ." yazıyordu.

Gizli odanın sağ kısmında ise bir kasetçalar ve kasetler vardı. bir masaya kasetçalar konulmuştu ve evin mutfağında eksik olan sandalye buradaydı.

Telefonu çaldı. Bu arayan o numaraydı. "A1008BC" diyip kapattılar. Vitali, "Bir saniye!" diyip numarayı tekrar aramaya çalıştı fakat yine aynı konuşmayı aldı. "Aradığınız Numara Kullanılmamaktadır." Hemen bir not kağıdı çıkarıp kodu yazdı.

"Kim bu insanlar?! Bu kod da neyin nesi??"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

obliviscaturHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin