vitali - bölüm 2

3 0 0
                                    

hatırlıyordu. aklında tabii milyonlarca soru işareti vardı fakat bir anlık bir şeyler hatırladı. aklında o günden cümleler geçiyordu. şaşkın bir şekilde etrafına bakıyordu. kapıdan içeri doktor girdi ve televizyonu kapatıp Henza'nın yanına bir meyve suyu koydu. "vitali bunu çok sevdiğini söyledi." doktor her ne kadar gülümseyerek baksa da, Henza'nın suratında anlamsız bir surat vardı. "teşekkürler?" dedi. "başım ağrıyor, hap var mı?" diye sordu ve doktor yandaki dolaptan bir ilaç aldı. "buyrun." dedi ve odadan çıktı.

Vitali Herkos. kendisinin soylu bir aileden geldiğini söyleyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. yetim olarak doğdu Vitali. annesi doğururken can verdi,babası ortada yoktu zaten. yetimhanede kimse onu istemiyordu, herkes arasında bir dalga konusu olmuştu. yetimhanede geçen 7 yıldan sonra gerçeği öğrendi ve işte o zamanlar zorbalığa uğradığı dönemdi. "DAHA BABASI BİLE YOK!!" "Şuna bakın! Hahahah!" herkes onu konuşuyordu. 9 yaşında, Alice Herkos adında asil bir kadın onu evlatlık edindi. "Ona hayatın gerçeklerini öğretecek ve yanında duracak bir anne olacağıma yemin ediyorum." diyerek evlat edindi Vitali'yi. Vitali, Alice'in yanında gayet iyi bir eğitimle büyüdü. büyüdükçe merak ediyordu,kimdi bu kadın? neden kendisi gibi çirkin birini evlat edinmişti? kocası neredeydi? tabii ki bunları sormaya çekindi ve kafasındaki soru işaretleri büyüdükçe büyüdü. 2015 yılında Alice intihar etti. geride ne bir not, ne bir ipucu. sadece,vitalinin kafası karışıktı. ağır bir depresyon döneminden geçti. işte tam o yıllarda bir kızla tanıştı,kendine parlayan bir kız,bir ilah. Katelyn Harberg. kendine her zaman moral kaynağı oldu, yardımcı oldu. hep doğru yolu gösterdi,öğretti. hayatının ışığı olmuştu onun. zorluklar korkusuz birer tümsekti. en iyi dönemlerinde bir kızla tanıştı. hayatının meleğiyle, Henza Hernandéz ile. her ne kadar Katelyn ona yardımcı olsa da Henza'dan aldığı yardımlar daha fazlaydı,hayatın gerçeklerinden mutlu olmayı öğreten Katelyn olsa da, hayatı öğreten kişiler Henza ve Alice'di.

Vitali Alice'in intiharını çok araştırdı. intihar ettiği günden beri tüm odağını sebebine,nedenine verdi. anlaması lazımdı,anlamaya çalışıyordu, pes de etmedi. bazı gerçeklerden bahsetmek için Henza'yı kendi evine davet etti -kaza günü- fakat olaylar istediği gibi gitmedi. Henza, Vitali tuvalete gittiğinde Vitali'nin telefonunda "Bu sefer plan başarılı olacak Vitali. bugün kurtuluyoruz o kızdan." mesajı gördü. gördüklerine inanamayarak mutfaktan bir bıçak aldı ve banyoya doğru ilerledi. "VİTALİ! GERÇEKLERİ ANLAT BANA!!" diye bağırdı. "Öldürecek misin beni?! Amacın bu mu?!" kapıyı yumrukluyordu. Vitali, elindeki çiçeklerle banyodan çıktı fakat holde kimse yoktu. "Henza!" "HENZA!" Henza çoktan evden çıkmış, tam gaz arabasıyla gidiyordu.

GÜNÜMÜZ

Henza, yanında duran meyve suyundan bir yudum aldı. aldığı an tükürdü. "bu ne biçim bir şey?!"

Vitali, o sırada ne olduğunu araştırıyordu, o gün ne olduğunu merak ediyordu çünkü bilmiyordu. bu mesajları gönderen her kimse tüm mesajları silmişti, iletişimi kesmişti. Vitali, o gün Henza'yı sinirlendiren şeyin ne olduğunu bilmiyordu,kendinde hata arıyordu. kimdi o şeytan? neden Vitali ve Henza'nın aralarını bozmaya çalışıyordu?

Vitali telefonuna bakarken bir numara fark etti. "Ortak." mesajlara girdiğinde şunu gördü. "Bu sefer plan başarılı olacak Vitali. bugün kurtuluyoruz o kızdan."

obliviscaturHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin