Tepki 18(İstek)

5.8K 259 380
                                    

Tepki;

Tepki;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Deku;

Sorunun ne olduğunu anlamak için bin tane soru sordu. Cevapları alamayınca size sarıldı.

Katsuki;

-NE OLUYOR LAN?! BANA NEDEN SARILIYORSUN?!
...
H-Hey sakin ol neden bu kadar çok titriyorsun?
Size sarıldı ve sakinleşmenizi bekledi.

Todoroki;

Yüzünden umursamıyor gibi dursada sizin için çok endişelendi. Ve sorunun ne olduğunu anlayınca çocukla uzun bir konuşma yapmak için hazırlandı.

İida;

Tam gene söylenmeye başlayacaktı ki çok ağladığınızı fark etti ve susup sizin ona ne olduğunu anlatmanız için bekledi.

Kaminari;

Sinirlenip çocuğu çarpmaya gitti, döndüğünde ne olduğunu biliyorsunuz. TwT

Kirishima;

Ne olduğunu sormadan size sarılıp teselli etmeye çalıştı. Kendinizi daha iyi hissetmeniz için ne istiyorsanız hepsini aldı.

Tokoyami;

Dark Shadowla beraber sizi üzen çocuğun yanına baskına gittiler. Ceset asla bulunamadı.

Sero;

Sizi sakinleştirmeye çalıştı ama işe yaramayınca çocuğun yanına gidip onunla konuştu. Sizi seviyordu ama sizin mutlu olmanız için bunu yaptı.

Shinsou;

Size belli etmedi ama çok sinirlenmişti. Sizi sakinleştirmek için uğraştı, kendinizi daha iyi hissettiğiniz zaman çocuğun yanına gitti onu kontrol altına aldı ve bir arabanın önüne atlamasını sağladı.

Monoma;

Saçma sapan şaka ve espirileriyle sizi güldürmeye çalıştı. İşe yaramadığını görünce sadece sarılıp sakinleşmenizi bekledi.

Tamaki;

Utandığı için pek konuşamadı ama çok ağladığınız için zor zorda olsa size herzaman yanında olacağını söyledi.

Toga;

Çocuğun tüm organlarını aldı onun parasıylada size hediyeler aldı. (LKQLQKQLQKLWKQ)

Dabi;

Çocuğu küle çevirdi. Kısa ve Net..

Shigaraki;

Sizi geri itti çünkü bir anlık boşluğuna denk gelir ve size birşey yapar diye korktu. Çocuğa ne olduğunu söylememe gerek bile yok.

Kai;

Çocuğun adresini alabilir miyim? Uzun zamandır üstünde deney yapabileceğim birisi arıyordum. (:

Mizuki;

Çocuğun ağzına sıçmaya hazırlanıyor.



Sizi bölümsüz bıraktığım için özür dilerim biraz hastayım ve pek yazacak halim yok. TwT

Bnha Tepkileri ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin