Yeni Seksi Boi Kitaba Eklendi! 💕
Tepki;
Deku;Kendini fark ettirmek için sürekli etrafınızda dolaşıp sizi soru yağmuruna tuttu. İşe yaradı mı yaramadı mı ona karar vermek size kalmış.
Bakugo;
Normalde böyle şeyleri kimseye yapmaz ama size verdiği değerin farkında, o yüzden sizi kolye,çiçek veya size özel yaptığı yemek gibi küçük jestlerle mutlu edebiliyor.
Todoroki;
Kendisini affettirme konusunda çok iyi değil. Ama size sarılıp düzgün bir şekilde özrünü dilemeyi unutmuyor. Seçim sizin. :3 ->
İida;
Zaten günün 24 saati sizinle uğraşıp sinirlendirmekten başka yaptığı birşey yok. Sürekli başınızın etini yediği için ister istemez cevap veriyorsunuz.
Kirishima;
Sizi sinirlendirmiyor. Mutlu son.
Kaminari;
Aynı Bakugo gibi sizi mutlu edebilecek şeyleri biliyor ve gönlünüzü alıyor.
Tokoyami;
Dark Shadow'un yardımı OLMADAN sizi bir sürpriz yapıyor ve manzarası çok güzel olan bir yere götürüyor. Böylece özrünü orda dileme şansıda buluyor.
Sero;
Sizi akşam yemeğine götürüp istediğinizi yedirdi, affettiniz ve mutlu son.
Shinsou;
Kendisini yataktan kaldırmayı başarırsanız onu görmezden gelmeyi deneyebilirsiniz.
Monoma;
Gıcık yapısı yüzünden sizinle sürekli uğraşıyor ve sinir ediyor. Ama aynı zamanda kalbinizi durduracak kadar güzel şeylerle kendini affettirmeyide biliyor.
Tamaki;
Asla sizi sinirlendirmiyor o yüzden mutlu son. Ama eğer özür dilemesi gereken bir konu oluyorsa onu hiç görmediğiniz kadar ciddi olabiliyor.
Hawks;
Sizi Tavuk yemeye götürdü ve affedildi mutlu son.
Dabi;
İlk gün çok umrunda olmadı fakat onunla ilgilenmediğiniz için sinirleri bozuldu. Sonraki gün ise aslında sizin ilginize ve sevginize ne kadar ihtiyacı olduğunu ve onlar olmadan eksik hissettiğini fark etti. Bu yüzden kendini affettirmek için elinden geleni yaptı.
Toga;
Toga'ya trip atamıyorsunuz. Yani şahsen ben yapamam. Görmezden gelmekle başladınız sonra kendinizi Toga'yla insan keserken buldunuz.
Shigaraki;
Shigaraki ilgiye aç bir bebek. Bu yüzden 1 saatten fazla trip atamıyorsunuz. :C
Kai;
Umrunda olmadığını söylememe gerek bile yok.
Mizuki(Yazar);
Size 1 koli çikolata aldı ve sonrada sizi torbaya koyup dağa kaçırdı. muahahhahah
Seviliyorsunuz hayatımın anlamları <3
Buarada kitap 20k olmuş :0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Tepkileri ⭐
FanfictionBnha karakterlerinin verdikleri tepkiler UwU eğer eklememi istediğiniz karakter varsa söyleyin. tepki alıyorum 🔥 Kapak Tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir.♥️