Normalde 2 günde bir atıyordum ama siz sıkılmayın diye bugünde yazayım dedim <3
Artık sürekli Mizuki'nin resimlerini koyacağım çünkü neden olmasın KWLWNLWNWLWKW
Tepki;
Deku;
Buna inanamadı ve olduğu yerde donup kaldı. Başta şaka sandı fakat ciddiyeti görünce kıpkırmızı kesildi ve bayıldı KQLWKLQK
Katsuki;
Bakugo'da inanamadı ama kendini ve çocuklarını görünce hızla ordan uzaklaştı. Sizde sinirlendiğini sandınız ve peşinden gittiniz. Ama Bakugo'nun utançtan kızardığını ve sizin için hir buket çiçekle geri döndüğünü gördünüz. Yere bakarak çiçeği size uzattı ve sessizce tepkinizi bekledi.
Todoroki;
İlk defa gerçekten şaşırdı ve bunu belli etti. Sizde Todoroki'nin şaşırmasına şaşırırken o anında düzeldi. Elini yanağınıza koydu ve gülümseyerek yanağınızı okşadı.
-Çocuğum olsa zaten senden olmasını isterdim bebeğim. Bunu öğrendiğim iyi oldu.
İida;
İida anında uzaklaştı ve sizde onu takip ettiniz. Ama çok hızlı olduğu için ona yetişemediniz ve onu kaybettiniz. Birkaç dakika sonra bir kitapçıdan elinde bebeklere nasıl bakıldığına dair birsürü kitapla çıktı.
Kaminari;
Kendisi işin sadece çocuk kısmındaydı.
-3 çocuk ha? Yorulmadın mı hiç? :d
Kirishima;
Kirishima ile aranız iyiydi. Zaten sürekli size çok nazik davranıyordu. Çocukları gördüğü zaman hiçbirşey söylemedi ve eve gitti. Sizde bunun onu sinirlendirdiğini düşündünüz o yüzden onu çok rahatsız etmediniz. Ama aksine o size daha çok bağlandı ve hergün size bir hediye aldı.
Tokoyami;
Tokoyami:nE?!
Dark Shadow:QLQKLQKQLKWLWL
Y/N:Bu doğru olamaz!
Dark Shadow:Bencede doğru olamaz! Tokoyami yatakta bu kadar vahşi olamaz. 3 çocuk ne?!
Tokoyami:Tabiiki olabilirim!
Dark Shadow & Y/N: ... QLKWLQKQLWMLQMQLQMQLKWLQ
Tokoyami:Sizden nefret ediyorum...Sero;
-Wow, Wow.. 3 çocuk öyle mi?
-...
-Aslında küçük bir hediye için büyümeyi ve evlenmeyi beklemeye gerek yok..
-BENDEN UZAK DUR SENİ BANTÇI ÇOCUK
-Bir bakalım.. kaçman için 3 saniye veriyorum. Yoksa istemeyeceğin şeyler olabilir.Shinsou;
Kendisi gayet sakin ve yüzünde boş bir ifadeyle konuşmaya başladı.
-3 mü? Ben nasıl okadar uyanık kalmışımki?Monoma;
-Benim gibi yakışıklı biri böyle biriyle mi evlenecek?! AHAHHAHAHHAHAHA
-Seni gebertmek için Kendo'ya ihtiyacım yok aslında.. neden daha önce yapmadığımı sorgulamaya başladım. Gel buraya sarı kafa yüzünün ağzına sıçacağım ve birdaha yakışıklıyım diye dolaşamayacaksın..
-Sen benim güzel yüzümü mahvedecek kadar bile mükemmel değilsin AHAHHAHAHATamaki;
Anında kaçtı ve önündeki 1 haftayı evinde utançtan ölerek ve hayatını sorgulayarak geçirdi.
Toga;
-Ben çocuk yapmam ki? Bu saçmalıklarla uğraşamam ben pilav üstü kan yemeye gidiyorum..
Dabi;
-Seni becermek için okadar uzun süre beklediğimi sanmıyorum. Bu daha erken olabilir..
Shigaraki;
Boş bir yüzle size baktı. Sonrada evine doğru yürüdü. Ertesi gün eve dönerken kapınızın önünde yerde birsürü gülle "Aramızı düzeltelim, nede olsa gelecekte karımsın öyle değil mi?" yazıyordu.
Kai;
Kesinlikle evli falan değilsiniz. Öyle olsa bile kai'nin yanında bir elinde çuval bir elinde tavayla bekleyen bir yazar var.
Mizuki(Yazar);
-Ama ben çocuk sevmem ki!
-Ozaman sevmeyi öğrenmem gerekecek.
-*Kaçıyor* ASLA! TÜM ÇİKOLATALARIMI ÇÖPE ATMAYI TERCİH EDERİ-
ASLINDA ETMEM BEN GİDİYORUM!
-BURAYA GEL LAN SENİ KÜÇÜK ELF!
-*Koşarken vasiyetini yazıyor* ÖLÜRSEM ÇİKOLATALARIMI BENİMLE BİRLİKTE GÖMÜN!
Umarım sizi güldürebilmişimdir <3
Unutmayın Sizi Seven Oğlanların Başında Bekleyen Bir Elinde Çuval Bir Elinde Tavayla Bekleyen Bir Yazar Var~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Tepkileri ⭐
FanfictionBnha karakterlerinin verdikleri tepkiler UwU eğer eklememi istediğiniz karakter varsa söyleyin. tepki alıyorum 🔥 Kapak Tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir.♥️