Merak etmeyin tepki kitabını unutmadım sadece useniyorum xd
İstek alımları başladı, yazabilirsiniz. ----->
Ama yalvarıyorum yazmadan önce aşkı-memnun izlemeyin tepki bulana kadar olan 2 gram beynide eriyor.
Tepki;
Deku;
Size belli etmedi ve hayatınızı en iyi şekilde geçirmeniz için elinden geleni yaptı.
Katsuki;
Şoka girdi. Size verdiği değeri ancak o zaman anladı ve onu bırakıp gitmenizden çok korktu. Size daha önce hiç görmediğiniz bir şekilde iyi davranmaya başladı ve sürekli sizi mutlu etmeyi denedi.
İida;
Kanser olsanız bile umudunuzu kaybetmemenizi ve pes etmeyip savaşmanız gerektiği hakkında 10 saat boş boş konuştu.
Todoroki;
Todoroki zengin. Endavour'un kartlarıyla sizi tedavi ettirdi ve yaşıyorsunuz. xD
Kaminari;
Bunun Kaminari'nin akıl sağlığını bozduğu söylenebilir. Her gece ağladı ve sizi kaybetmek istemediğini iyileşmeniz için ne gerekiyorsayapacağını kendine defalarca söyledi.
Kirishima;
Sizin için mutlu ve güçlü gözükmeye çalıştı. Bunu yenebileceğinizi bildiğini ve pes etmemeniz gerektiğini söyledi. Yanınızdayken gülüyordu ama ne zaman yalnız olsa sürekli ağlıyordu.
Tokoyami;
Dark Shadow ile beraber sizi sürekli eğlendirdi ve yanınızda oldu.
Sero;
Size çok iyi baktı, ne isterseniz yaptı ve ne isterseniz aldı. Tüm parasını size harcadı.
Shinsou;
Fazla endişelendiği söylenemez. Daha önemli işleri olduğundan dolayı çevresindeki olayları takmıyor.
Monoma;
Kafeteryadaydınız, onu gördüğünüzde arkadaşlarıyla gülüyordu. Sizi gördüğü zaman yanınıza geldi ve birşey demeden kolunuzdan çekti ve sizi kimsenin olmadığı bir köşeye götürdü.
-Kanser olduğun doğru mu?
-Evet..Yüzündeki endişeyi görebiliyordunuz. Siz ona boş boş bakarken o elinizi tuttu ve sizi kendine çekti.
-Seni tedavi ettireceğim.
-Monoma, olmaz. Maaliyeti çok yüksek!
-Senin için herşeyimi vereceğim Y/N. Seni kaybedemem.Tamaki;
Sürekli sizinle ilgilendi. Hasta olduğunuz zaman içinde sizin için utangaçlığını yendi ve sizi eğlendirmek için elinden gelen herşeyi yaptı.
Dabi;
-Kansermisin?
-Evet.
-Hm..
-Üzülmüyor musun?
-Hayır, hala Endavour'un kredi kartlarından birkaçı bende. Limitlerinide doldurmuş olurum hem.
-Dur biraz nE?Toga;
-Üzülme Y/N! Sana birşey olursa depomdaki 3 kan şişeyi seninle birlikte gömebilirim!
Shigaraki;-Sorun yok Y/N. Seni hala seviyorum ve gitsen bile senden başkasını sevmeyeceğim.
Kai;
Ayda yılda bir boka yaradı o yüzden ölmediniz.
Mizuki(Yazar);
İkiniz birlikte öldünüz ve mutlu son. UwU
Sizi Seviyorum~
Çok kısa zamanda bu kadar ileri gelebildim, siz olmasanız bunu asla yapamazdım bunun için size çok minnettarım. İyiki varsınız. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Tepkileri ⭐
FanficBnha karakterlerinin verdikleri tepkiler UwU eğer eklememi istediğiniz karakter varsa söyleyin. tepki alıyorum 🔥 Kapak Tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir.♥️